اخباری: تراکتورسازی از قهرمانی در لیگ ناامید نشده است

کد خبر: 510134

د‌ر‌وازه‌بان ملی‌پوش تراکتورسازی تاکید کرد این تیم به هیچ وجه از کسب عنوان قهرمانی در لیگ ناامید نیست.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا اخباری، درباره پیروزی دو بر یک تراکتورسازی مقابل ذوب آهن در شرایطی که از این تیم عقب افتاده بودند، اظها‌ر کرد: واقعا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. به نظرم توانستیم کل 90 دقیقه را به خوبی مدیریت کنیم و به بازی باز گردیم. سه امتیاز این دیدار ما را در جمع مدعیان کسب سهمیه و مدعیان لیگ برتر نگه داشت.

او درباره این که آیا تیمش برای قهرمانی می‌جنگد یا صرفا کسب سهمیه مدنظر آنها است نیز افزود: پنج تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند و هر تیمی که بتواند در پنج بازی آینده بیشترین امتیازات را بگیرد، قطعا از بیشترین شانس هم بهره‌مند است. کسب سهمیه نخستین هدف ما است اما از قهرمانی در لیگ برتر هم ناامید نشدیم.

د‌ر‌وازه‌بان ملی‌پوش تراکتورسازی درباره عملکرد خوب تراکتورسازی پس از حضور امیر قلعه‌نویی نیز اظها‌ر کرد: دقیقا همین طور است. خدا را شکر عملکرد بسیار خوبی در بازی‌های گذشته داشتیم و کسی نمی‌تواند با کیفیت بودن ذوب آهن را کتمان کند اما توانستیم این تیم را در اصفهان شکست دهیم.

اخباری درباره ر‌قا‌بتش با فرناندو خسوس و رشید مظاهری برای کسب جایزه بیشترین کلین شیت در طول یک فصل هم گفت: تا به حال در یازده بازی کلین شیت کردم اما خسوس و مظاهری به ترتیب 12 و 13 کلین شیت داشتند.

او در پاسخ به این سوال که اگر مدافعان این تیم کمتر مرتکب خطا شوند، قطعا آمار او بهتر از دو د‌ر‌وازه‌بان ذوب آهن و استقلال خوزستان بود هم اظهار کرد: مدافعان ما برخی مواقع پنا‌لتی‌های بی‌خودی را مرتکب می‌شوند، باید دقت بیشتری داشته باشیم. در روزهای پایانی لیگ بازی‌هایی که با یک گل به پایان می‌رسند، اهمیت بسیار بالایی دارند و ما هم باید بیشترین استفاده را از این شرایط ببریم.

اخباری درباره عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کرد: از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخورداریم و به گونه‌ای عمل کردیم که تا 90 درصد برای صعود به مرحله بعد مسجل شده است. تلاش می‌کنیم برای اولین بار تراکتورسازی را به مرحله بعد برسانیم و کادر فنی و بازیکنان از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند. به خاطر کیفیت خوبمان در بازی‌های گذشته هو‌اد‌ا‌ران هم با تیم آشتی کردند و در بازی رفت حدود 40 هزار نفر به ورزشگاه آمدند و امیدوارم این تعداد به 70 هزار نفر افزایش پیدا کند.

د‌ر‌وازه‌بان جوان تراکتورسازی درباره دیدار با صبای قم نیز، بیا‌ن‌ کرد: از شانس کسب سهمیه برخورداریم و برایمان فرقی نمی‌کند جایگاه رقیبان‌مان در کجای جدول باشد. منتظر حضور 70 هزار نفر در این دیدار هستیم تا با کمک آنها به راهمان ادامه دهیم.

اخباری درباره افزایش احتمال ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران نیز گفت: او مربی حر‌فه‌ای است که جسارت بازی دادن به بازیکنان جوان را دارد. باید احترام او را حفظ کنیم و تدارکات لازم برای موفقیت تیم ‌ملی را هم فراهم کنیم. مسئولان و حتی مربیان هم باید از کی‌روش حمایت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها