برخی می‌خواهند قایق ذوب‌آهن را سوراخ کنند

کد خبر: 510147

یک کارشناس و مربی فوتبال گفت: مدیریت کارخانه و باشگاه ذوب آهن حمایت‌های زیادی از تیم می‌کنند، اما این حمایت‌ها چه به لحاظ مالی و چه معنوی باید بیشتر از این‌ها باشد.

خبرگزاری ایسنا: هاشم سلطانی، با اشاره به شرایط خوب ذوب‌آهن و انگیزه بالایی که بعد از برد برابر بنیادکار به دست آورده است، اظهار کرد: ذوب‌آهن در برابر بنیادکار با کیفیت و کم‌اشتباه ظاهر شد و هم در حمله و هم در دفاع خوب کار کرد و با انضباطی که داشت توانست یک پیروزی روحیه‌بخش را کسب کند.

وی بابیان اینکه بازی ذوب‌آهن با تراکتور نیز بازی خوب و تاکتیکی به نظر می‌آید، افزود: هم ذوب‌آهن و هم تراکتور به این 3 امتیاز نیاز دارند و اگر ذوب‌آهن بتواند تیم تراکتور را در 20 دقیقه اول تحت فشار قرار دهد و به گل برسد می‌تواند پیروزی را از آن خود کند.

این کارشناس و مربی فوتبال بابیان اینکه ذوب‌آهن باید مراقب باشد تا اسیر ضد حملات نشود، افزود: این چند بازی باقیمانده برای تمام تیم‌های بالای جدول حکم فینال را دارد و بازی تراکتور و ذوب‌آهن نیز یکی از این فینال‌ها است و هر تیمی هوشیارانه عمل کند 3 امتیاز را از آن خود خواهد کرد.

وی در ادامه در خصوص دلخوری قاسم حدادی فر نیز گفت: بازیکنان تحت فشار هستند و ممکن است یک سری صحبت‌هایی کنند و عکس‌العمل‌هایی نشان دهند، اما مهم این است که کادر فنی و مدیریت به خوبی این مسائل را کنترل کنند و این ذوب‌آهن هماهنگ و یک دست را به جایی رسانده‌اند که در هر سه جام موفق عمل کرده است. در تیم ذوب‌آهن ستاره‌ای دیده نمی‌شود، اما بازیکنان با اخلاق و خوب بسیار وجود دارد.

سلطانی بابیان اینکه مدیریت کارخانه و باشگاه حمایت‌های زیادی از تیم می‌کنند، اما این حمایت‌ها چه به لحاظ مالی و چه معنوی باید بیشتر از این‌ها باشد، افزود: زمانی تیم ذوب‌آهن برای نیفتادن می‌جنگید و در آن زمان تمام مسئولان دست به دست هم دادند تا این تیم ریشه‌دار به دسته یک سقوط نکند، اما چرا مسئولان الآن که قایق ذوب‌آهن به خوبی در این آب به جلو می‌رود سعی می‌کنند آن را با میخ سوراخ کنند؟!

وی با بیان اینکه آدم‌هایی که به لحاظ افکار دچار عقب ماندگی هستند نمی‌توانند برای ورزش باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گیری کنند، ادامه داد: باشگاه آدم خاص خودش را می‌خواهد این افراد نمی‌توانند سیاست‌گذار خوبی باشند.

سلطانی گفت: اگر پولی به فوتبال ذوب‌آهن تزریق می‌شود حاصل زحمات کارگران ذوب‌آهن است و هیچ کسی نمی‌تواند بگوید "من نوعی" باعث آن شده‌ام.

وی افزود: آذری نیز زحمات زیادی برای نماینده اصفهان یعنی ذوب‌آهن می‌کشد.

سلطانی خاطرنشان کرد: امیدوارم سپاهان نیز بتواند خودش را جمع‌وجور و دل هوادارانش را شاد کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها