سوریان روحیه‌اش را تقویت کند سهمیه المپیک را می‌گیرد

کد خبر: 514644

مربی اسبق تیم‌ملی کشتی‌فرنگی گفت: اگر حمید سوریان روحیه‌اش را تقویت کند، قطعا سهمیه المپیک را می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: فریبرز غیبی در این باره اظهارکرد: حمید سوریان سابقه 15 سال حضور در تیم ملی آن هم در سبک وزن را دارد و همه آنهایی که اهل فن هستند، می‌دانند که وزن کم کردن در سبک وزن کشتی چقدر دشوار است.

وی افزود: اینکه سوریان توانسته 15 سال وزن خود را در سبک وزن نگه دارد کار بسیار سخت و دشواری است.

غیبی تصریح کرد: سوریان حدود یک ماه پیش در مسابقاتی که شرکت کرد و نتوانست سهمیه المپیک را کسب کند و مجدداً در مسابقات اخیر نیز نتوانست سهمیه را کسب کند و حالا کادر فنی می خواهد او را در فاصله زمانی کوتاهی راهی مسابقات ترکیه کند.

این مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه فشار بسیار سنگینی بر روی سوریان برای کسب سهمیه المپیک است، اظهارکرد: کادر فنی باید از نظر روانی روی سوریان کار کند، چراکه سوریان نیازی به یادآوری تاکتیک و تکنیک فنی ندارد.

وی افزود: حضور 15 ساله سوریان در تیم ملی و کسب عناوین ارزشمند جهانی و المپیکی نشان می‌دهد که او تجربه کافی برای مقابله با هر حریفی را دارد و تنها کافیست بر روی مسائل روانی او کار شود.

غیبی تاکید کرد: اگر کادر فنی از نظر روحی روانی بر روی سوریان کار کنند، او قطعاً سهمیه المپیک را خواهد گرفت.

وی همچنین در خصوص شرایط سامان عبدولی دیگر فرنگی کار کشورمان در وزن سوریان، گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک مسابقات ساده‌ای نیست که بتوان افراد کم تجربه را به آن مسابقات اعزام کرد و از آنجایی که مسابقات ترکیه آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک است، معتقدم تنها سوریان می‌تواند با حضور در آن سهمیه را کسب کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها