واکنش حراست فدراسیون فوتبال به مصرف الکل

کد خبر: 515159

رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: همه مراقب هستند تا اتفاقی خارج از زمین فوتبال در تعیین نتایج مسابقات هفته های پایانی رقم نخورد.

کاپ: محمدحسین حمیسی درباره اتفاقات ورزشگاه تختی و بازی عجیب استقلال اهواز و پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.هیئت اعزامی وزارت ورزش امشب به اهواز خواهد رفت تا اتفاقات بازی مذکور را مورد بررسی قرار دهد. نمی خواهیم به صورت مصداقی عمل کنیم. یکی از افراد حاضر در این هیئت خود من هستم.
وی درباره صحبت های دیروز دادستان در این باره که یکی از فوتبالیست ها به دلیل مصرف مشروبات الکلی جان خود را از دست داده است؛ خاطرنشان کرد: دراین باره ما، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برنامه ای داریم و در حال ترتیب دادنش هستیم که این موضوع را با جدیت فراوان پیگیری کنیم و یک استراتژی مناسب برایش ترتیب دهیم. البته خود باشگاه ها هم باید در این باب به ما کمک کنند. رئیس حراست فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: بنا نداریم این قضیه را به صورت حراستی دنبال کنیم و می خواهیم به صورت فرهنگی آن را حل کنیم. به دنبال راه های قهری نیستیم؛ چرا که فوتبال حوزه گسترده ای است. چند نفر در این حوزه کار می کنند. بنابراین احساس ماست که فرهنگی با این موضوع برخورد کنیم. حمیسی در پایان درباره برنامه های فدراسیون و وزارت ورزش برای پیشگیری از به وجود آمدن شائبه در خصوص بازی های هفته پایانی در باب کم کاری تیمها و بازیکنان، گفت: در حال حاضر به غیر از سازمان لیگ، وزارت ورزش، شورای تامین استان و ارگان های امنیتی و انتظامی در حوزه های خودشان به این موضوع دقت ویژه ای دارند. جلساتی هم تاکنون در این باره ترتیب داده شده است و همه مراقب هستند تا اتفاقی خارج از زمین فوتبال در تعیین نتایج مسابقات رقم نخورد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها