واکنش بابک حاتمی به حضورش در لیست خروجی

کد خبر: 515475

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: احترام زیادی برای منصوریان و تیمش قائل هستم، اما هر تیمی که می‌خواهد ترمز ما را بکشد، تلاشش را بکند؛ چراکه ما پرسپولیس هستیم و کار خودمان را می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: بابک حاتمی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی مقابل نفت تهران گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و آماده بازی با نفت هستیم. البته از الان نمی‌توانیم بگوییم که ما قهرمان هستیم؛ چراکه 3 فینال مهم پیش رو داریم و باید در این 3 بازی حداکثر امتیاز را بگیریم تا بدون اما و اگر، قهرمان شویم.
وی در مورد اینکه چقدر امیدوار هستی که پرسپولیس قهرمان شود، افزود: الان دیگر بحث امیدواری نیست، ما باید همه تلاشمان را بکار گیریم و همت بیشتری کنیم تا مواردی که کادر فنی می خواهد را به خوبی در زمین پیاده کنیم تا در این 3 بازی باقیمانده با برد از زمین بیرون بیاییم. ما باید یکدل‌تر از گذشته به این 3 بازی وارد شویم. حاتمی در پاسخ به این سوال که از 3 بازی باقی مانده پرسپولیس کدام حریف را سخت‌تر می‌دانی، ادامه داد: به نظر من هر 3 بازی سخت است. راه‌آهن برای سقوط نکردن بازی می‌کند، گسترش فولاد با فراز کمالوند همیشه خوب و تاکتیکی بازی می‌کند و نفت هم به دنبال گرفتن سهمیه آسیایی است و به همین دلیل اعتقاد دارم هیچ بازی آسانی در پیش نداریم. ما باید بیش‌تر از توانمان بجنگیم تا قهرمان شویم. وی درباره اینکه برخی معتقدند بازی‌های پرسپولیس آسان‌تر از استقلال است، اظهار داشت: روی کاغذ شاید بازی‌های ما آسان‌تر از استقلال باشد، اما قطعا همه بازی‌ها سخت است و هیچ حریفی آسان نیست. بازیکن تیم پرسپولیس در مورد اظهارات علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت که گفته می‌خواهد برای قهرمان شدن استقلال ترمز پرسپولیس را بکشد، تصریح کرد: من احترام زیادی برای علیرضا منصوریان و تیمش قائل هستم، اما ما در زمین کار خودمان را می‌کنیم. هرکسی که می‌خواهد ترمز ما را بکشد، همه تلاشش را بکند؛ چراکه ما در زمین برای بردن بازی میِ‌کنیم، البته همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند و تیم منصوریان هم تیم قدرتمندی است، اما ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم تا برنده باشیم. حاتمی درباره اینکه گفته می شود او در لیست خروجی پرسپولیس قرار دارد، گفت: سه هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده و برخی می‌خواهند برای ما حاشیه‌سازی کنند، اما من ترجیح می‌دهم حرفی نزنم. این موضوع بستگی به نظر کادر فنی دارد و من قصد صحبت درباره آن را ندارم. وی درباره دیدار روز پنج‌شنبه پرسپولیس مقابل نفت، اظهار داشت: قطعا نفت حریف سرسختی است، اما ما از این بازی پیروزی می‌خواهیم تا علاوه‌بر نزدیک‌تر شدن به قهرمانی، دل هوادارانمان را هم شاد کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها