نارضایتی از نحوه اداره فوتبال تهران

کد خبر: 516922

مدیرکل اداره کل ورزش وجوانان استان تهران، از عملکرد هیات فوتبال این استان اظهار نارضایتی کرد.

ورزش سه: حمیدرضا گرشاسبی با اشاره به اینکه ملاک ما ارزیابی عملکرد است، گفت: هیات فوتبال استان تهران عملکرد خوبی نداشته و ندارد و بیشتر پیشکسوتان، قهرمانان، تیم ها و مدیران نارضایتی خود را مرتب اعلام می‌کنند. وی افزود: چند بار تذکر داده‌ایم ولی متأسفانه اقدامی نشده است. پیکره فوتبال تهران روزمرگی فرا گرفته و شاهد برنامه ای که توسعه و ارتقایی داشته باشد، نبوده‌ایم. گرشاسبی تاکید کرد: طبق آمار فوتبالیست های تهرانی را کمتر در لیگ‌های کشور به درستی خواهید دید. متاسفانه در این قضایا عقب هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه درباره لیگ‌ها، دربی‌ها و مسابقات بین‌المللی که تهران برگزار می‌شود روی این استان قلم کشیده اند که به ضرر خود فدراسیون هم هست و درنهایت به ورزش کشور آسیب می‌رساند. اگر تهران جان نگیرد، ورزش استان‌های دیگر هم جان نخواهد گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: تیم ها و ورزشکاران استان‌های مختلف دوست دارند با استان تهران مبارزه کنند. پس هر وقت تهران بالا باشد،استان‌ها هم خودشان را بالا می‌کشند و اگر پایین باشد، پایین می‌آیند. حمیدرضاگرشاسبی خاطرنشان ساخت: ورزشکاران استانی که ورزشکاران تهران را شکست می دهند به استانداری، مقامات گزارش می دهند و بنرمی زنند یکی از تلاش های ویژه ما این است که اعتبار، جایگاه و سطح ورزش تهران را در همه فدراسیون‌ها ارتقا دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها