تبریک رؤسای فدراسیون کرواسی و ایتالیا به تاج

کد خبر: 520781

روسای فدراسیون فوتبال ایتالیا و کرواسی در نامه ارسالی خود به مهدی تاج انتخاب وی به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفت و ادامه روند همکاری قدیمی دوجانبه دو فدراسیون را آرزو کرد.

خبرگزاری فارس: به دنبال برگزاری مجمع انتخاباتی، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی با ارسال نامه ای به مهدی تاج، علی کفاشیان، الهه عرب عامری و کوروش خزایی تبریک گفت.
داوِر شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی در نامه ارسالی خود به مهدی تاج، علی کفاشیان، الهه عرب عامری و کوروش خزایی نوشت: من از سوی فدراسیون فوتبال کرواسی به نفرات منتخب در پُست ریاست، نایب رئیس و خزانه دار فدراسیون فوتبال ایران تبریک می گویم. وی در ادامه افزود: این اطمینان را دارم که فدراسیون های ما روابط دوجانبه خود را ادامه خواهند داد، اما اینبار همکاری مان در راستای توسعه بهبود پیدا خواهد کرد. شوکر در پایان نوشت: برایتان آرزوی موفقیت های بسیار دارم و امیدوارم با قدرت در به چالش کشیدن مسائل به دستاوردهای جدیدی در فدراسیون فوتبال ایران با حمایت و رهبری تان دست پیدا کنید. همچنین به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلو تاوچیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در نامه تبریک خود به مهدی تاج نوشت: اجازه دهید تا من از صمیم قلب از طرف خود و تمام اعضای فدراسیون فوتبال ایتالیا انتخاب شما به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال ایران تبریک بگویم. وی افزود: امیدوارم در رسالت پیش روی خود در یکی از بهترین فدراسیون های فوتبال جهان در راستای بازی محبوبمان به بهترین موفقیت ها دست پیدا کنید. مطئنم فوتبال ایران با وجود تمام پتانسیل های بالقوه تحت رهبری شما توسعه پیدا خواهد کرد. تاوچیو ضمن یادآوری آخرین دیدارش با مهدی تاج در ژوئن گذشته و در شهر رُم افزود: فدراسیون فوتبال ایتالیا همکاری دوستانه و قدیمی با فدراسیون فوتبال ایران دارد و من مطمئنم این روند ادامه پیدا خواهد کرد. در ادامه نامه آمده است: جا دارد تا به دیگر اعضای منتخبی که در پُست هیأت رئیسه کنگره انتخابی فدراسیون فوتبال ایران برگزیده شده اند نیز صمیمانه تبریک بگویم. رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در پایان خاطرنشان کرد: منتظر دیدار مجدد شما در اولین فرصت هستم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها