انگلیس یا آلمان؛ مقصد جدید دژاگه

کد خبر: 541605

کاپیتان تیم ملی ایران بعد از اتفاقات رخ داده در باشگاه العربی دیگر قصد فعالیت در باشگاه های عربی حاشیه خلیج فارس را ندارد.

ورزش سه: اشکان دژاگه با وجود انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته العربی در لیگ ستارگان قطر نامش در فهرست نفرات مازاد این باشگاه بعد از تغییرات گسترده مدیریتی و فنی قرار گرفت تا به یکی از خبرهای عجیب نقل و انتقالاتی قطر تبدیل شود. در شرایطی که منابع خبری نزدیک به باشگاه العربی مدعی بودند مدیران جدید تصمیم دارند با توجه به قرارداد سنگین مالی کاپیتان تیم ملی زمینه حضور او در باشگاه دیگری را به عنوان بازیکن قرضی فراهم کنند نزدیکان این بازیکن از عزم اشکان برای بازگشت به فوتبال اروپا و پیوستن به یک باشگاه بزرگ خبر دادند. گفته می شود اشکان دژاگه به دلیل برخورد غیرحرفه ای باشگاه العربی به شدت دلخور است و اعلام کرده دیگر به هیچ عنوان قصد دادمه فوتبال در حاشیه خلیج فارس را ندارد و در صدد توافق با یک باشگاه اروپایی است تا دوباره به جمع لژیونرهای ایرانی قاره سبز اضافه شود. گویا در این بین مدیربرنامه های این بازیکن مذاکرات موفقیت آمیزی نیز با یک باشگاه مطرح انگلیسی و همچنین یک باشگاه آلمانی که سابقه همکاری با دژاگه را داشته نیز انجام داده و تا چند روز دیگر تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد.
از باشگاه هایی مثل واتفورد انگلیس و همچنین هرتابرلین آلمان به عنوان مقصد احتمالی کاپیتان تیم ملی ایران در تابستان نام برده می شود که بازگشت این بازیکن به سطح اول فوتبال دنیا می تواند خبر خوبی برای کی روش و طرفداران تیم ملی نیز در راه مقدماتی جام جهانی 2018 باشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها