شمسایی: می‌خواهم مثل دایی در یادها بمانم

کد خبر: 542537

« بسیار خوشحال هستم که با یک ایرانی که او هم افتخارات زیادی به دست آورده مقایسه می‌شوم. AFC به من لطف دارد و این عنوان به دلیل اعتبار من در فوتسال آسیا است البته این تعریف و تمجیدها پیش از این هم بوده اما مقایسه من با علی دایی افتخار بزرگی است.»

روزنامه ایران: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از وحید شمسایی پرداخت و او را به عنوان علی دایی فوتسال آسیا معرفی کرد. این سایت دیروز گزارشی را از گروه B رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2016 ارائه کرد جایی که تیم تأسیسات دریایی به عنوان نماینده کشورمان باید به مصاف تیم های المیادین لبنان و الملک ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی در ابتدای ماه جاری در مسابقات جام باشگاه های جهان حضور یافتند و دیشب برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا عازم بانکوک شدند.
سرمربی و بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص رقابت‌های جام باشگاه های جهان و رقابت با تیم‌های مطرح دنیا می گوید: « در طول 15 سالی که در سطح اول ملی و باشگاهی حضور داشتم مسابقاتی با این سطح بالا ندیده بودم. تک تک تیم های حاضر در این رقابت ها جزو بهترین‌های دنیا بودند و در قالب 8 تیم در قطر به مصاف هم رفتند.»
وحید شمسایی ادامه می دهد: «مسابقات جام باشگاه‌های جهان تورنمنت عجیب و غریبی بود و برای ما جای خوشحالی بود که در مسابقاتی به این سطح بالایی شرکت می کردیم. در جام باشگاه‌های جهان تفاوت ما با تیم‌های مطرح فوتسال دنیا مشخص شد و اختلاف ما تنها یک گل بود که رسیدن به این اختلاف نیز کار سختی نخواهد بود.»

او در خصوص دیدار تیمش با بارسلونا بیان می کند: «بارسلونا 6 بازیکن ملی پوش اسپانیا، 4 ملی پوش برزیل و یک بازیکن ملی پوش ایتالیا را در اختیار داشت و تیم قدرتمندی بود. به دنبال توجیه شکست نیستم اما ما بدون دیدار تدارکاتی در جام باشگاه های جهان حضور یافتیم و در حقیقت پس از پایان لیگ فوتسال نخستین رویارویی ما با همین تیم قدرتمند بارسلونا بود.»

ملی پوش پرافتخار فوتسال ایران در خصوص حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا می گوید: «می خواهم بگویم که ما در بانکوک تنها به دنبال تکرار قهرمانی تأسیسات دریایی هستیم. سال گذشته تأسیسات دریایی قهرمان جام باشگاه های آسیا شد و در صورت تکرار این قهرمانی به عنوان تنها تیم موفق خواهیم شد که برای دو سال پیاپی به این افتخار می‌رسیم.»
شمسایی با اشاره به کار سخت تیم تأسیسات دریایی در تایلند می افزاید: «جام باشگاه ها با جام ملت ها متفاوت است چرا که تیم ها در جام باشگاه‌ها می توانند بازیکنان خارجی به خدمت بگیرند و معمولاً تیم های ژاپن، تایلند و استرالیا از این موضوع استقبال می کنند و بازیکن خوبی برای کسب نتیجه در این رقابت‌ها جذب می‌کنند اما ما به دنبال بهانه نیستیم، بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم و تنها به قهرمانی در تایلند فکر می کنیم.»
او در خصوص اینکه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا او را به عنوان علی دایی فوتسال معرفی کرده است، بیان می کند: « بسیار خوشحال هستم که با یک ایرانی که او هم افتخارات زیادی به دست آورده مقایسه می‌شوم. AFC به من لطف دارد و این عنوان به دلیل اعتبار من در فوتسال آسیا است البته این تعریف و تمجیدها پیش از این هم بوده اما مقایسه من با علی دایی افتخار بزرگی است.»

سرمربی و بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی ادامه می دهد: «خوشحالم که در سن 41 سالگی در آسیا از من تقدیر و تشکر می شود و این موضوع انگیزه مرا در ادامه این مسیربیشتر می‌کند. در سال‌های حضورم در تیم ملی به عناوین مختلفی دست یافتم و به دنبال این هستم تا همانند علی دایی همیشه در یادها بمانم.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها