تیمی به سپیدی یک رود

کد خبر: 553566

سپیدرود با برد استارت زد. این تیم که بعد از سال ها به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگشته در جدال نخست تیم بادران را برد. حریفی که روی نیمکت اکبر میثاقیان را در اختیار داشت.

ورزش سه: بر کسی پوشیده نیست که سپیدرود در رشت همانند ملوان در انزلی محبوب است. حتی محبوب تر از استقلال شهرداری رشت و در ادامه داماش گیلان. قدمت این تیم به دهه ها قبل باز می گردد و در سال های ابتدایی فعالیت معرف ستاره های بزرگی به فوتبال گیلان و ایران بود اما مشکلات مالی در یکی دو دهه اخیر موجب شد سپیدرود در لیگ های پا ئین تر روزگار را بگذارند. بازگشت سپیدرود به لیگ یک بهانه خوبی برای آشتی اهالی فوتبال در رشت با فوتبال و ورزشگاه شهید عضدی رشت بود آنهم در فصلی که متاسفانه تیم داماش به لیگ 2 سقوط کرده است. با اینکه بازی سپیدرود - بادران بازی اول تیم محبوب دیار میرزا کوچک خان بود باز هم تماشاگران زیادی به استادیوم آمده بودند تا نمایش تیم علی نظر محمدی با ستاره هایی چون حسین کعبی، هادی تامینی، میلاد قربان زاده، پویا نزهتی، محمد رضا مهدوی و ... را ببینند. در نهایت هم شادمان به خانه های خود برگشتند چرا که سپیدرود با گل سهیل حق شناس گام نخست را محکم برداشت. در پایان بازی اکبر میثاقیان روی نیمکت مغموم بود و این طبیعی بود چون تیمش بازی را یک بر صفر باخته بود. او بعد از شش صعود با مس کرمان و خونه به خونه به دنبال هفتمین صعود بود اما در این دو تیم ماجراهایی برای او پیش آمد که از صعود باز ماند. این نتیجه به اکبر و تیمش ثابت کرد در لیگ یک دیگر هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت. به خصوص تیم هایی چون سپیدرود که ریشه در قلب مردم دارند و به این خاطر با تعصب بازی می کنند. محوببیت تیم سیپدورد در رشت به اندازه ای است که خیلی از بازیکنان با علم به مشکلات مالی این تیم حاضر به عقد قرارداد شدند چون خوب می دانند این تیم با دل مردم چه می کند.
فصل پیش بازی پایانی تیم سپیدرود در لیگ 2 که منجر به صعود این تیم به لیگ یک شد نزدیک به 15 هزار تماشاگر را به استادیوم کشاند و طولی نخواهد کشید که در هفته های آتی در ورزشگاه شهید عضدی رشت جای سوزن انداختن نخواهد بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها