کامرانی‌فر: سخت است جای عنایت بنشینم

کد خبر: 556731

رییس جدید دپارتمان داوری اعلام کرد برنامه های خوبی برای داوری کشور دارد.

ورزش سه: حسن کامرانی فر درباره انتخابش به عنوان رییس دپارتمان داوری، جایگزینی مسعود عنایت، برنامه هایش برای آینده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:
هنوز حکمم ابلاغ نشده است
هنوز حکم رسمی من برای ریاست دپارتمان داوری ابلاغ نشده است. دیروز به فدراسیون فوتبال رفتم و صحبت هایمان را انجام دادیم. برنامه هایم را ارائه کردم و تقریبا تمام است. انشاءالله بتوانم برای داوری کشور مفید باشم. هدفم خدمت به داوری است
اگر این سمت را قبول کردم، به خاطر خدمت به داوری کشور است. واقعا هدفم این است که تمام تجربیاتم در سال های گذشته در اختیار داوری بگذارم و امیدوارم موفق باشم. اگر بتوانم نقشی کوچک در موفقیت قشر مظلوم جامعه داشته باشم، برای کفایت می کند.
هرگز نمی توانم جای عنایت را پر کنم
برایم خیلی سخت است که روی صندلی مسعود عنایت بنشینم. من هرگز نمی توانم جای عنایت را گر کنم. او مرد بزرگی است و خدمات زیادی به داوری کشور عرضه کرده است. عنایت همیشه در قلب داوران جا دارد و استادم است. یکی از کسانی که باعث شد من به جام جهانی بروم، عنایت بود و واقعا به من کمک کرد. قطعا او همچنان در کنار داوری خواهد بود و از تجربیاتش استفاده می کنیم.
به جای تبریک، از عنایت تشکر کنید
در این یکی، دو روز خیلی ها با من تماس گرفتند و تبریک گفتند. دوست دارم آنهایی که می خواهند از این پس به من تبریک بگویند، به عنایت زنگ بزنند و بابت زحماتش از او تشکر کنم. اگر این اتفاق بیفتد، بهترین تبریک برای من است. برنامه های خوبی دارم
برنامه های خوبی برای داوری کشور دارم. در مراسم معارفه ای که برگزار خواهد شد، این برنامه ها را به اطلاع عموم و خبرنگاران خواهم رساند. در این مراسم می گویم که می خواهم چه کارهایی انجام دهم.
زمان شروع به کار
هرزمانی فدراسیون صلاح بداند، کارم را استارت آغاز می کنم. امیدوارم همه کمک کنند تا بتوانم عضوی مفید برای جامعه داوری باشم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها