پورقاز: هر بازی تیم ملی یک فینال است

کد خبر: 558577

مدافع تیم ملی گفت: کاش اردوهایی مثل اردوی ایتالیا بیشتر می‌داشتیم تا بهتر شرایط آماده سازی تیم ملی فراهم می‌شد.

کاپ: عزت‌الله پورقاز درباره اردوی تیم ملی در ایتالیا اظهار داشت:واقعا اینجا شرایط بسیار خوب است. تمرینات خیلی خوبی را زیر نظر کارلوس کی‌روش پشت سر گذاشته‌ایم و رفته رفته آماده می‌شویم که مسابقاتمان را در انتخابی جام جهانی آغاز کنیم.
وی افزود: کمپی که حضور داریم محل تمرین تیم ملی ایتالیاست و خوشبختانه با برنامه‌ریزی انجام شده شرایط برای داشتن اردوی آرام فراهم شده است. ما بازیکنان وظیفه داریم تلاش کنیم تا نظر مثبت کادر فنی را جلب کنیم. می‌دانیم که حضور بازیکنی در تیم ملی ضمانت شده نیست و کادر فنی بر اساس عملکرد بازیکنان، آنها را انتخاب می‌کند. فقط ای کاش اردوهایی مثل اردوی ایتالیا بیشتر می‌داشتیم تا بهتر شرایط آماده سازی تیم ملی فراهم می‌شد.
پورقاز با بیان اینکه شرایط اردویی در تیم ملی کیفیت بسیار بالایی دارد، گفت: بازیکنان در اردوهای تیم ملی به صورت ۲۴ ساعته در اختیار کادر فنی هستند و همین به آنها خیلی کمک می‌کند. مطمئن هستم بازی‌های تیم ملی که تمام شود، بازیکنان حاضر در اردو با آمادگی صد در صد به تیم‌های باشگاهی‌شان بر می‌گردند و آمادگی‌شان از قبل از تعطیلی لیگ بیشتر هم می‌شود.
او با اشاره به حریفان ایران در شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی گفت: حریفان ما در این مرحله تفاوت بسیار عمده‌ای با رقبایمان در مرحله قبل دارند و هر بازی در این دور برای خودش یک فینال است. شروع در این مسابقات بسیار مهم است و ما تلاشمان را می‌کنیم شروعی قدرتمندانه در این مسابقات داشته باشیم. تیم ملی هم به حمایتی همه جانبه نیاز دارد چرا که متعلق به ملت است و نه یک نفر.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها