روزهای آفتابی در انتظار فوتبال ساحلی است

کد خبر: 564169

گفت‌و‌گوی «ایران» با برترین دروازه بان آسیا پس از کسب رده پنجم جهان توسط تیم ملی محمد محمدی سدهی

روزنامه ایران: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان 4 شهریورماه با پیروزی مقابل عمان در دیدار پایانی خود از سری رقابت‌های جام قاره آسیا به مقام قهرمانی دست یافت تا افتخار دیگری نصیب فوتبال ساحلی ایران شود. ملی پوشان ایران با قهرمانی در این رقابت‌ها موفق شدند جایگاه خود را در رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان ارتقا دهند و برای نخستین بار پس از تیم‌های پرتغال، روسیه، برزیل و ایتالیا در جایگاه پنجم جهان قرار بگیرند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که به عنوان برترین دروازه بان آسیا انتخاب شد در خصوص مسابقات جام قاره آسیا به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «8 تیم برتر آسیا برای حضور در رقابت‌های جام قاره آسیا در چین حضور یافتند و تیم ما هم با پیروزی در سه بازی موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.»
پیمان حسینی ادامه می‌دهد: «ما پیش از برگزاری فینال دو بازی خوب مقابل تیم‌های بحرین و ژاپن انجام دادیم و مقتدرانه مقابل این دو تیم به پیروزی رسیدیم، اجرای صحیح تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی موجب شد تا نسبت به تورنمنت‌های پیشین راحت‌تر بازی کنیم و در پی آن نتایج بهتری بگیریم. تاکتیک جدید کادر فنی ریسک بالایی دارد و این ریسک بالا موجب به ثمر رسیدن گل‌های بیشتری می‌شود، همین موضوع موجب شد تا ما با گل‌های بیشتری در دو بازی ابتدایی پیروز شویم.»
او ادامه می‌دهد: «مسابقات جام جهانی را در پیش داریم و برای اجرای این تاکتیک باید مسلط‌‌‌‌‌ تر باشیم چرا که در آنجا رقبا قدرتمندتر هستند. پبش از این یک مربی خوب خارجی روی نیمکت تیم ملی داشتیم و در حال حاضر یک مربی خوب و با دانش داخلی به نام محمدحسین میرشمسی هدایت تیم را برعهده دارد. برخلاف ذهنیتی که در خصوص مربیان داخلی وجود دارد، مربیان خوبی در کشور حضور دارند که هم‌اکنون در لیگ فعالیت می‌کنند و از نظر فنی همسطح مربیان خوب خارجی هستند.»
گلر تیم ملی فوتبال ساحلی بیان می‌کند: «در حال حاضر در اول راه هستیم و برای رسیدن به سکوهای جهانی باید بیش از این بدرخشیم. فوتبال ساحلی ایران از آسیا جدا شده و با شرایط فعلی می‌توانیم حتی در مسابقات پیش روی مهم‌تر از آسیایی هم به نتیجه دلخواه دست یابیم.»
حسینی در خصوص انتخابش به عنوان بهترین گلر آسیا می‌گوید: «برای دومین بار است که به این مهم می‌رسم اما رسیدن به این عناوین فردی در بازی‌های گروهی تنها به عملکرد فرد بستگی ندارد. تمام بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و عملکرد تمام خطوط موجب شد تا من به این عنوان دست یابم و این موفقیت را مدیون تفکرات تمامی افراد تیم و زحمات بچه‌ها هستم.»
او با اشاره به جایگاه پنجمی ایران در جدیدترین رده‌بندی برترین تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان می‌افزاید: «کار بزرگی است که با حمایت‌های فدراسیون فوتبال صورت گرفت. مهدی تاج نگاه مثبتی به تیم ملی فوتبال ساحلی دارد و امیدواریم که توجه نسبت به فوتبال ساحلی ایران بیشتر شود چرا که مسابقات مهمی همچون جام بین قاره‌ای و جام جهانی را در پیش داریم.»
برترین دروازه بان آسیا می‌گوید: «ما همیشه نشان داده‌ایم که در سطح دنیا حرف‌هایی برای گفتن داریم و بارها مردم از بازی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی و نتایج آن در میادین بزرگی همچون جام جهانی لذت برده‌اند. مردم دوست دارند بازی‌های تیم ملی را ببینند و از دیدن بازی‌ها لذت ببرند اما مثلاً مسابقات ما در جام قاره آسیا از طریق صدا و سیما پخش نشد که این موضوع اتفاق خوبی نبود.»
حسینی ادامه می‌دهد: «اهداف بزرگی داریم و یکی از اهداف‌مان این است که در جام جهانی روی سکو بایستیم، در حال حاضر شرایط فوتبال ساحلی ایران برای کسب افتخار مهیاست. قطعاً با وضعیت کنونی روزهای آفتابی و خوبی در انتظار تیم ملی است، قول روزهای خوب را می‌دهم.»

او در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی می‌افزاید: «مهرماه مسابقات المپیک ساحلی آسیا را در پیش داریم که قرار است در ویتنام برگزار شود و بهمن ماه هم جام جهانی برگزار می‌شود و برای حضور در این مسابقات باید به خوبی تجهیز شویم. امیدوارم پس از حضور تاریخی ایران در رده پنجم جهان وزارت ورزش هم از فوتبال ساحلی حمایت کند.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها