رئال مادرید تیم برتر لیگ‌های اروپا

کد خبر: 584600

تیم فوتبال رئال مادرید تنها تیم باشگاهی در میان 5 لیگ معتبر اروپایی است که هیچ شکستی نداشته و در بهترین جایگاه قرار دارد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا در میان تیم‌های باشگاهی اسپانیا، انگلیس، آلمان، ایتالیا و فرانسه بهترین عملکرد را داشته و بدون شکست در صدر جدول لالیگا و گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا است. مردان زین الدین زیدان به راه موفق خودشان در فوتبال حرفه‌ای ادامه می دهند و جدا از صدرنشینی در لالیگا - سانتاندر، تنها تیمی هستند که در میان 5 لیگ بزرگ اروپایی موفق عمل کرده و بدون شکست به راه خود ادامه می‌دهند. سپیدهای پایتخت اسپانیا پس از موفقیت در سوپرجام اروپا و 7 پیروزی و تساوی در لالیگا، دو پیروزی و یک تساوی در لیگ قهرمانان اروپا به نیز به ثبت رساندند و در کوپا دل ری نیز موفق عمل کردند. آنها در مجموع در 15 بازی رسمی خود در این فصل به یازده پیروزی و 4 تساوی دست پیدا کرده‌اند. ویارئال نیز تیمی است که تا امروز در لالیگا وضعیتی عالی و منحصر به فرد داشته اما ناکامی این تیم برابر ایبار این مسیر خوب را قطع کرد.

در فوتبال انگلیس، تاتنهام تیمی است که تا کنون در لیگ برتر شکست نخورده اما در رقابت‌های اروپایی مقابل موناکو تن به شکست 2 بر یک داده است. و البته ناکامی برابر لیورپول در جام EFL اوضاع این تیم خوب و آماده را خراب کرد. در فوتبال آلمان نیز بایرن مونیخ، لایپزیگ و هوفنهایم در بوندسلیگا فوق العاده بوده‌اند اما بایرن آنچلوتی با شکست یک بر صفر برابر اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون مسیر بدون شکست خود را به ایستگاه پایانی رساند. هوفنهایم نیز در جام حذفی برابر اف.سی کلن تن به شکست دو بر یک داد و لایپزیگ نیز در ضربات پناتلی تن به شکست 7 بر 6 برابر دینامودرسدن داد تا دیگر یک تیم بدون شکست نباشد. در فوتبال ایتالیا، هیچ تیمی نیست که بدون شکست به کارش ادامه بدهد، از این لحاظ در فوتبال ایتالیا مثال قابل توجهی برای مقایسه با رئال مادرید زیدان به چشم نمی‌خورد. در فوتبال فرانسه نیز نیس عالی بود و در صدر جدول خودنمایی می‌کرد، این تیم اما در فوتبال اروپایی تن به شکست برابر شالکه و کراسنودار داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها