ملوان به رده دوم صعود کرد

کد خبر: 586654

در ادامه هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، ملوانی‌ها توانستند با نتیجه 3 بر یک استقلال اهواز را شکست دهند و موقتاً به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کنند.

خبرگزاری ایسنا: در یکی از دیدار‌های باقی مانده هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران‌(لیگ آزادگان) که به دلیل رقابت های جام حذفی به تعویق افتاده بود، از ساعت ۱۵:۱۵ تیم ملوان بندر‌انزلی میهمان استقلال اهواز بود.
هفته گذشته، شاگردان محمد مایلی کهن در چارچوب مسابقات جام حذفی با یک گل مغلوب تراکتورسازی تبریز شدند و از گردونه رقابت ها کنار رفتند. در مقابل، استقلال اهواز هم در شرایطی پا به این دیدار گذاشت که میرزاییان اولین تجربه سرمربی‌گری‌اش را روی نیمکت این تیم تجربه می‌کرد.
در نیمه نخست این دیدار، تیم ملوان توانست در دقایق ۳۷ و ۳۸ توسط شهاب کرمی و پوریا غلامی به گل برسد و نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود. در نیمه دوم هم ملوانی‌ها با گل دقیقه ۸۳ محمد بختیاری به گل سوم رسیدند. در دقایق پایانی این دیدار محمد جواد کردونی توانست یکی از گل‌ها را پاسخ دهد که فایده‌ای برای تیمش نیست.
با این پیروزی ملوان بندر‌انزلی با یک بازی بیشتر نسبت به تیم خونه به خونه بابل و با ۲۴ امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها