خلعتبری: می‌توانستیم استقلال را ببریم اما راضی‌ایم

کد خبر: 594777

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است تیمش با وجود ۱۰ نفره شدن می‌توانست استقلال را شکست دهد.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا خلعتبری بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی خوبی بود. هم ما و هم استقلال بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم. در روزی که ده نفره بودیم می‌توانستیم به سه امتیاز هم برسیم اما مساوی کردیم. با این حال به هم‌تیمی‌هایم خسته‌نباشید می‌گویم چرا که به خوبی جنگیدند. ما روی نقاط قوت و ضعف استقلال کار کرده بودیم و هرچند می‌خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما مساوی هم نتیجه بدی نبود.
ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در تیم گسترش فولاد اظهار کرد: امسال آن‌طور که باید و شاید به من فرصت بازی نرسید. به هر حال وقتی تغییر و تحولی در یک تیم به وجود می‌آید این مسائل طبیعی است. من نتوانستم گلی به ثمر برسانم اما سه، چهار پاس گل داده‌ام. در یازده هفته ابتدایی فصل شاید چهار یا پنج بازی کامل را ارائه کردم.
وی افزود: من با نظر کمالوند به تیم آمده‌ام و او تشخیص می‌دهد که بازی کنم یا نه. با این باشگاه قرارداد دارم و به نظر سرمربی نیز احترام می‌گذارم. امیدوارم بتوانم تا پایان فصل برای گسترش فولاد مثمرثمر باشم. من همیشه برای تیم‌های بزرگ و برای قهرمانی بازی کرده‌ام.
خلعتبری در پاسخ به پرسشی که آیا بازی نکردنش در گسترش فولاد او را به پایان دوران بازیکنش‌اش نزدیک می‌کند تصریح کرد: تا موقعی که بتوانم بازی کنم و مثمرثمر باشم خداحافظی نخواهم کرد. در سپاهان و در زمان سرمربی‌گری کرانچار در برخی بازی‌ها نود دقیقه حضور داشتم و حتی یک گل هم نمی‌زدم اما در پایان فصل گل‌های زیادی به ثمر رساندم. بنابراین سرمربی تشخیص می‌دهد که یک بازیکن چه زمانی به کار می‌آید. در گسترش فولاد کمالوند تصمیم‌گیرنده است و کاری از دستم برنمی‌آید. اما تا زمانی که از من بخواهند بازی کنم در تیم هستم اما اگر تشخیص دهند که نمی‌توانم به تیم کمک کنم قطعاً با من صحبت خواهند کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها