فرکی: در فرودگاه متوجه محرومیت نوروزی شدم

کد خبر: 599856

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد بحث رضا نوروزی و اینکه به خاطر شکایت باشگاه سایپا این بازیکن از بازی امروز محروم شد، گفت: این مسئله را در فرودگاه فهمیدم و در جریان این موضوع نبودم.

خبرگزاری فارس: حسین فرکی در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر سایپا مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: با تاخیر سالگرد محروم دهداری که فردی از خطه خوزستان و متعلق به فوتبال ایران بود را تسلیت می‌گویم.
وی افزود: بازیکنان ما امروز مصمم بودند تا در این بازی برنده شوند. در جایی بازی می‌کردیم که مردم فوتبال را خوب می‌فهمند. موفق شدیم به این کار بزرگ دست یابیم و برنده شویم. از بازیکنان متشکرم با ارائه یک بازی خوب که هرسه امتیاز را کسب کردند.
وی در مورد بحث رضا نوروزی و اینکه به خاطر شکایت باشگاه سایپا این بازیکن از بازی امروز محروم شد، خاطرنشان کرد: این مسئله را در فرودگاه فهمیدم در جریان این مسئله نبودم.
سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا شوک ناشی از استعفایش باعث پیروزی امروز شد، گفت: اینطور نبود من با استعفا دادن دست مسئولان باشگاه را باز گذاشتم تا در مورد تیم خودشان تصمیم بگیرند. تازه کار تیم ما شروع شده است. امیدوارم بتوانیم تا نیم فصل تیم را تقویت کنیم تا روند رو به رشدی را از سایپا در ادامه مسابقات مشاهده کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها