حواشی زیبای بازی پرسپولیس ـ گسترش فولاد

کد خبر: 619538

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس امروز در زمان گرم کردن همراه با فرزند کوچکش به زمین چمن ورزشگاه آزادی آمد.

خبرگزاری فارس: عده‌ای از آتش‌نشانان کشورمان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا پیش از دیدار امروز پرسپولیس مقابل گسترش فولاد از آنها تقدیر صورت بگیرد. هواداران تیم پرسپولیس امروز با شعارهایی از فداکاری‌های آتش‌نشانان کشورمان تقدیر کردند. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس امروز با فرزند کوچکش به زمین چمن ورزشگاه آزادی آمد. رضا خالقی‌فر و بابک حاتمی دو بازیکن سابق پرسپولیس که در گسترش فولاد حضور دارند، با سرخ‌پوشان به خوش و بش مشغول شدند. برخی از بازیکنان دو تیم که پیش از این با هم هم‌تیمی بودند، برخورد گرمی با هم داشتند. برانکو در زمان گرم کردن بازیکنان پرسپولیس به کنار زمین آمد و مورد تشویق قرار گرفت. حدود 6 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تا ساعت 16 حضور دارند. بنرهایی در راستای قدردانی از آتش‌نشانان در ورزشگاه آزادی نصب شده است.
گریه امیری برای آتش‌نشانان فضای ورزشگاه را منقلب کرد/ خسوس با گسترشی‌ها عکس نگرفت زمانی که پیش از شروع بازی مراسم تقدیر از آتش‌نشانان کشورمان برگزار می‌شد گریه‌های وحید امیری و برخی از آتش‌نشانان فضای خاصی را در ورزشگاه حاکم کرده بود. زمانی که بازیکنان پرسپولیس و گسترش فولاد وارد زمین شدند همراه با این بازیکنان عده‌ای از آتش‌نشانان کشورمان هم وارد زمین شدند. بازیکنان پرسپولیس امروز با بازوبند مشکی به زمین آمدند تا یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان را زنده نگه دارند. علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی دو عضو هیأت مدیره پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. پیش از شروع بازی بازیکنان و مربیان دو تیم با اهدای گل از مقام آتش‌نشانان کشورمان تقدیر کردند. زمانی که مراسم تقدیر از آتش‌نشانان در حال اجرا بود فضای خاصی برای استادیوم آزادی حاکم شده بود به طوری که برخی از بازیکنان مثل وحید امیری به گریه افتادند. گریه‌های آتش‌نشانان حاضر در این مراسم هم باعث شده بود تا فضای خاصی در ورزشگاه ایجاد شود. ادموند بزیک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و محسن مسلمان که در بازی امروز سه کارته شده و از این بازی محروم است از جمله تماشاگران ویژه این دیدار هستند. نزدیک به 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند. تعدادی از آتش‌نشانان در زمانی که بازیکنان دو تیم مشغول گرفتن عکس تیمی بودند در کنار این بازیکنان قرار گرفتند. تعدادی از هواداران تراکتورسازی برای حمایت از گسترش فولاد امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. زمانی که بازیکنان گسترش فولاد مشغول گرفتن عکس تیمی بودند خسوس دروازه‌بان برزیلی این تیم در عکس تیمی شرکت نکرد. پیش از شروع بازی بازیکنان با یک دقیقه سکوت بازی را آغاز کردند.
پرسپولیسی‌ها شعار تراکتورسازی را علیه این تیم سر دادند/ لیدرها با لباس آتش‌نشانی هواداران پرسپولیس در برخی از دقایق بازی شعاری که متعلق به تیم تراکتورسازی بود را بر علیه این تیم استفاده می‌کردند. بیش 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند تا دیدار تیم‌های پرسپولیس - گسترش را تماشا کنند. در برخی از صحنه‌ها هواداران پرسپولیس به عملکرد داور معترض بودند. در اواسط نیمه اول بود که بین هواداران پرسپولیس و هواداران تراکتورسازی که برای حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه آمده بودند، درگیری لفظی رخ داد. برخی از مشوقین تیم پرسپولیس با لباس آتش‌نشانی از روی سکوها به حمایت از پرسپولیس مشغول بودند. غلامرضا سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی حاضر شد. در یک صحنه مربیان پرسپولیس اعتقاد داشتند که روی مهدی طارمی خطای پنالتی رخ داده و به همین دلیل به داور معترض شدند. هواداران پرسپولیس در برخی از صحنه‌ها شعار معروف «تیم تراکتورسازی را بر علیه این تیم استفاده می‌کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها