عنایتی: برای حنیف و فروزان مسائل مالی مهم نبود

کد خبر: 620341

مهاجم تیم فوتبال صبای قم معتقد است برای حنیف عمران‌زاده و محسن فروزان مسائل مالی مهم نبوده و آن‌ها برای کمک فوتبالی به صبا پیوسته‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رضا عنایتی مهاجم تیم فوتبال صبای قم د درباره‌ی شرایط تیمش اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم بد نیست. از شش امتیاز اخیر، توانستیم چهار امتیاز کسب کنیم و به رده‌های بالاتر جدول نزدیک شویم. البته هنوز شرایط خطرناکی در جدول داریم. بازیکنان به همدلی و انسجام خوبی رسیده‌اند ولی شرایط مالی هنوز فرقی نکرده است. امروز(سه‌شنبه) نیز قرار بود دریافتی‌هایی داشته باشیم که اتفاق نیفتاده است و همین باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان می‌شود.
وی درباره خروج بازیکنان زیاد از این تیم در نیم‌فصل نیز تصریح کرد: بازیکن به شرایط مالی خوب احتیاج دارد. آن‌ها نیز مثل من تحمل بالایی نداشتند و تصمیم گرفتند برای این که بتوانند خرج روزمره‌شان را دربیاورند به تیم‌های دیگر نقل مکان کنند. من طاقتم زیاد است و به خاطر باشگاه و هواداران حرفی نمی‌زنم. بازیکنان جدید تیم مانند حنیف عمران‌زاده و محسن فروزان نیز برایشان بحث مالی مهم نبوده و دوست داشتند از لحاظ فوتبالی به باشگاه کمک کنند. آن‌ها وضعیت باشگاه را درک کرده‌اند چون می‌دانستند در صبا پول سخت بدست می‌آید.
مهاجم سابق استقلال درباره پیشنهاد سیاه‌جامگان توضیح داد: پیشنهاد سیاه‌جامگان مانند سایر پیشنهادها نیست. این تیم، تیم شهر من است. اتفاقاتی در اوایل فصل برای من افتاد که مجبور شدم جدا شوم. در نیم‌فصل نیز با مدیرعامل سیاه‌جامگان صحبت کردم و گفتم که باید پیشنهادتان را به باشگاه صبا بفرستید که آن‌ها نیز مخالفت کردند و من در صبا ماندگار شدم. آرزو می‌کنم تیم‌های شهرم موفق باشند و مسئولان مشهدی از این فرصت که دو تیم لیگ برتری دارند بهره ببرند و به آن‌ها کمک کنند. فکر می‌کنم تمام تیم‌های لیگ برتری دوست داشته باشند مشهدی‌ها در لیگ بمانند تا هنگام سفر به مشهد، بتوانند امام‌رضا را نیز زیارت کنند.
عنایتی در پایان درباره حضور سهراب بختیاری‌زاده بر روی نیمکت صبا ابراز بی‌اطلاعی کرد و این بحث‌ها را مربوط به مدیریت صبا دانست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها