بنتو - انصاری فرد ؛ ارتباطی که آغاز شد

کد خبر: 620868

بدون شک انصاری فرد با گلزنی در اولین دیدار، ثابت کرد که از تبحر ویژه ای در محوطه جریمه حریفان برخوردار است.​​​​​​​

ورزش سه: گرچه المپیاکوس با ارائه نمایشی قابل قبول و تعویض های فراوان در شکست دادن آریس توفیقی نداشت و نمی توان این نتیجه را موفقیت آمیز توصیف کرد، اما شاید مهم ترین نکته، حضور کریم انصاری فرد برای اولین بار با لباس المپیاکوس در این دیدار بود.
مهاجم جدید المپیا موفق شد در اولین نمایش خود با پیراهن این تیم، اولین گل خود را به ثمر برساند و می توان این اتفاق را به تنهایی دستاورد بزرگی برای قرمزها قلمداد کرد زیرا این گل ثابت کرد که انصاری فرد تبحر ویژه ای در محوطه جریمه حریفان و استفاده از فضاهای خالی و مفید دارد.
گل مهاجم ایرانی المپیا نشان داد او قادر به جایگیری، حرکت صحیح و پیدا کردن بهترین محل برای جایگیری در محوطه جریمه است. با تصویر خوبی که از عملکرد انصاری فرد در پانینونیوس ابجاد شده بود و همچنین با توجه به قدرت خلق موقعیت و تمام کنندگی این بازیکن، حالا باید عنوان داشت که المپیاکوس قادر است از طرق مختلف، گلهای فراوانی به ثمر برساند. حالا این تیم مهاجمانی در اختیار دارد که می توانند از موقعیت ها بهترین استفاده را برده و در پیکارهای هوایی نیز خطرناک باشند.
حالا و با اضافه شدن انصاری فرد، عطشی دوباره به جان خط حمله المپیا اضافه شده است و گرچه انصاری فرد می توانست با پیوستن به پائوک، از لحاظ مالی در موقعیت بهتری قرار بگیرد، اما با انتقال به المپیاکوس نشان داد که آنها اطمینان دارند که قادر به رسیدن به اهداف ممکن هستند.
در بازی دیشب دیدیم که پائولو بنتو به مهاجم ایرانی اعتماد دارد و اگر سرمربی پرتغالی به او فرصتی بدهد، انصاری فرد جواب اعتماد وی را خواهد داد. گرچه اهداف المپیاکوس شاید خیلی بزرگ باشند، اما مسلم است که گلزنی باعث افزایش اعتماد به نفس لازم برای بازیکن جدید المپیاکوس است و بهترین خبر برای انصاری فرد، گلزنی در اولین بازی با لباس قرمزها بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها