فرجام خواهی استقلال برای محرومیت حسینی

کد خبر: 621430

در ادامه فرجام خواهی باشگاه های لیگ برتری برای رفع محرومیت بازیکنان کلیدی استقلالی ها نیز به این صرافت افتادند تا برای محرومیت مدافع جوان و کلیدی شان فرجام خواهی بدهند.

ورزش سه: در آخرین دقایق بازی با پیکان داور در صحنه برخورد مجید حسینی با مهاجم رقیت خطای مدافع استقلال را اعلام و نقطه پنالتی را به سود پیکان نشان داد تا دقایق پایانی با کم شدن اختلاف برای کادر فنی و طرفداران استقلال با دلهره بیشتری پیگیری شود.
در این صحنه که به اذعان بیشتر کارشناسان داوری گرفتن پنالتی اشتباه بزرگی از داور بود، موعود بنیادی فر مدافع جوان استقلال را با یک کارت زرد هم تنبیه کرد تا زمینه سه اخطاره شدن و محرومیت یک جلسه ای این بازیکن فراهم شود. این اتفاق اصلا به مذاق منصوریان و استقلالی ها خوش نیامد تا جایی که مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند به درخواست سرمربی خود برای بخشش محرومیت سید مجید حسینی در آستانه سفر به تبریز و رویارویی با ماشین سازی فرجام خواهی کنند تا این موضوع به یک عادت از سوی باشگاه های لیگ برتری تبدیل شود.
گرچه بعید است کمیته انضباطی و سازمان لیگ به این فرجام خواهی ترتیب اثر بدهند اما آن چه محرز است به اشتباه داور در سه اخطاره کردن حسینی جوان بود که باعث شد تا بار دیگر ساختار تدافعی استقلال در این هفته ها با تغییرات زیادی روبرو و با زوجی جدید مقابل حریف تبریزی قرار بگیرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها