چپاروف در راه استقلال خوزستان؟

کد خبر: 622706

سرپرست استقلال خوزستان می‌گوید: «در صورتی که باشگاه استقلال با این انتقال موافقت کند، از حضور چپاروف در تیممان استقبال می‌کنیم.»

ورزش سه: با توجه به مشکلات باشگاه استقلال و اینکه چپاروف نمی‌تواند برای این تیم بازی کند، صحبت‌هایی مبنی بر حضور این بازیکن در تیم استقلال خوزستان شده است.
بهمن روشنایی در گفت و گو با "ورزش سه"، در این باره گفت: «در صورتی که باشگاه استقلال موافق این انتقال باشد، ما از این موضوع استقبال می‌کنیم و قدم چپاروف روی چشم. چپاروف یکی از بهترین بازیکنان آسیاست و می‌تواند به نماینده ایران در مسابقات آسیایی کمک کند. این اتفاق پیش از این هم افتاده بود و در لیگ چهاردهم تیم ما برای کمک به استقلال تهران، ایمان مبعلی را به این تیم داده بود تا در مسابقات آسیایی به آنها کمک کند.»
البته رابطه خوب منصوریان و پورموسوی می تواند به این انتقال کمک کند، باید دید موضع رسمی باشگاه استقلال درباره این خبر چیست و آیا آنها به باشگاه هم نام خوزستانی خود کمک می کنند یا خیر. استقلال خوزستان در لیگ چهاردهم و در حالی که برای باقی ماندن نیازمند به مبعلی بود با انتقالش به استقلال تهران موافقت کرد تا مهندس از اهواز به تهران منتقل شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها