برانکو: سید جلال دچار گرفتگی عضله شد

کد خبر: 623198

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی دچار گرفتگی عضله شد.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: تنها مصدوم ما ربیع‌خواه است. سیدجلال حسینی هم امروز دچار گرفتگی عضله شد و باتجربه‌ای که دارد پیشگیری کرد تا مصدومیتش بدتر نشود، اما سایر بازیکنان صحیح و سالم هستند.
می‌گویند استحقاق صدرنشینی نداریم؟! من هیچ حرفی ندارم
برانکو در واکنش به حرف‌وحدیث‌های به وجود آمده در مورد قضاوت داوران در بازی‌های پرسپولیس و بیانیه باشگاه تراکتورسازی در این زمینه نیز گفت: چه کسی این مسائل را مطرح کرده است؟ اگر درست منظور شما را فهمیده باشم منظورشان این است که تیم ما استحقاق صدرنشینی ندارد که باید در جواب بگویم هیچ نظری در این مورد ندارم. شاید مقصر اینکه تیم تراکتورسازی نمی‌تواند پنالتی خود را تبدیل به گل کند، من هستم!
در 2 سال اخیر تیمی باکیفیت‌تر از پرسپولیس در لیگ سراغ دارید؟
وی در پاسخ به این سؤال که «این حرف‌وحدیث‌ها در روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر منفی نمی‌گذارد؟»، یادآور شد: این اتفاق و صحبت‌ها انگیزه مضاعف به بازیکنان ما می‌دهد. من یک سؤالی از شما می‌پرسم. آیا در این دو سال اخیر تیمی باکیفیت‌تر از پرسپولیس در لیگ سراغ دارید؟ مطرح کردن چنین بحث‌هایی توهین به بازیکنان پرسپولیس است. بازیکنان ما به هر جا که رسیده‌اند به خاطر تلاش زیاد و تمرینات خوبی است که هر روز انجام می‌دهند. شما دیدید ما امروز دو ساعت تمرین سخت داشتیم. شما خبرنگار هستید و می‌توانید بازی‌های ما را آنالیز کنید آن وقت می‌فهیمد که یک اوت‌دستی هم برای ما نگرفته‌اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها