نوری: تورنمنت ژاپن برای تیم جوانان بسکتبال مفید است

کد خبر: 623583

سرمربی تیم ملی جوانان بسکتبال حضور در تورنمنت کشور ژاپن را برای این تیم مفید اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: رضا نوری، با اشاره به اینکه تورنمنت ژاپن برای تیم جوانان بسکتبال مفید است، خاطرنشان کرد: چون تیم ملی جوانان در کنار بزرگسالان حاضر خواهند شد می‌تواند به پیشرفت بازیکنان جوان کمک کند. در مقابل تیم ملی ما هم با کشور ژاپن قرار دارد که خود یکی از قدرت‌های بسکتبال آسیا است.
او درباره تورنمنت ژاپن ادامه داد: از کشور ما دعوت شده است که به ژاپن برویم و با آن‌ها چند بازی را انجام دهیم که با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است تیم جوانان و بزرگسالان با هم به این تورنمنت اعزام خواهند شد. به عقیده من بهتر بود که جوانان به غرب آسیا بروند اما قرار است که به صورت تلفیقی با تیم بزرگسالان به این تورنمنت اعزام شوند.
مربی تیم ملی جوانان بسکتبال با بیان اینکه نصف بازیکنان تیم ملی در تورنمنت ژاپن از جوانان خواهند بود، افزود: با برنامه‌هایی که داریم نصف تیم از جوانان و حدود 9 تا 10 نفر از بازیکنان نیز از بزرگسالان خواهند بود. ما روز سه‌شنبه به ژاپن وارد خواهیم شد و در روز چهارشنبه تمرین خواهیم کرد. این تورنمنت در 2 روز پیگیری خواهد شد که با توجه به توانایی تیم جوانان عملکرد خوبی را برای این بازی‌ها پیش‌بینی می‌کنم.
او همچنین با بیان اینکه اردوی تیم ملی جوانان بسکتبال با 15 تا 16 نفر پیگیری می‌شود، تصریح کرد: حدود 26 بازیکن دیگر را انتخاب کرده‌ایم که با مربیان آن‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا پس از تورنمنت ژاپن طی یک اردوی دو الی سه روزه نفرات برتر آن‌ها را انتخاب کنیم و به تیم ملی اضافه کنیم تا اردوها را به صورت جدی‌تر دنبال کنیم.
رضا نوری در پایان با بیان اینکه تیم ملی جوانان کیفیت بالایی دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر سطح تیم جوانان بسیار بالا است چو بسیاری از بازیکنان ما در لیگ برتر و لیگ دسته یک مشغول هستند. در حال حاضر هم چند نفر از بازیکنان ما مثل احسان صمدی به همراه تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت غرب آسیا حضور دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها