تیم‌های میلیادی‌ای که توپ خوب ندارند

کد خبر: 624150

نیمه اول دیدار ماشین سازی – استقلال همان طور که دیدید با توپ سفید و آبی برگزار شد! به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول واقعا تعقیب کردن توپ برای تصویربرداران تلویزیونی و هم چنین بینندگان خیلی سخت بود و احتمال بازیکنان هم با سر و صدا و هم چنین دویدن متوجه موقعیت جغرافیایی توپ می شدند!

ورزش سه: این اتفاق بی تعارف نشان می دهد باشگاه های ما هنوز حرفه ای نشدند! باشگاه حرفه ای تنها به معنی هزینه کردن نیست. باشگاه حرفه ای باشگاهی است که همه رفتارهایش حرفه ای باشد و از همه مهمتر پیش بینی های لازم را داشته باشد.
امروز عصر تکنولوژی است و طبیعی بود که می شد پیش بینی کرد در هوای سرد تبریز این بازی در شرایط بارش برف برگزار می شود و در چنین شرایطی طبق قانون فیفا باید با توپ نارنجی بازی کرد. هر چند در برخی از کشورها از توپ زرد هم استفاده می شود که این هم مورد تایید فیفا ست. البته در اکثر قریب به اتفاق کشورها توپی که در زمین برفی مورد استفاده قرار می گیرد نارنجی است.
محمد حسین زاهدیفر داور بوشهری که از شهر گرم برازجان برای قضاوت این بازی به تبریز سفر کرده بود از هیات برگزاری مسابقه توپ نارنجی طلب می کند اما در کمال تعجب متوجه می شود که توپ نارنجی ندارند! این طور نبوده که بارش برف درست از ساعت 17 آغاز شده بود . با گذشت دقایقی از ساعت 15 به یکباره برف شروع به باریدن کرد و دو ساعت فرصت کافی برای تهیه توپ نارنجی بود. ضمن اینکه هواشناسی تبریز پیش تر اعلام کرده بود که شاهد هوای برفی در ساعت 17 خواهیم بود و اینجا اولین فکری که باید به ذهن باشگاه میزبان و هیات برگزاری مسابقه خطور می کرد تهیه توپ نارنجی بود!
به هر صورت بازی با توپ سفید و در زمین برفی استارت خورد تا اینکه با شروع نیمه دوم توپ هم رسید. توپ هایی که قیمت شان 120 هزار تومان است و تهیه آن برای هیچ یک از باشگاه های لیگ برتری سخت نیست. باشگاه هایی که دست کم هزینه یک فصل حضورشان در لیگ برتر کمتر از 10 میلیارد تومان نیست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها