پورقاز: نحوه برخورد با داوران درست نیست

کد خبر: 624183

سایپا یکی از تیم هایی است که در دو هفته اخیر از اشتباهات داوری سود برده است!

ورزش سه: عزت الله پورقاز - مدافع ملی پوش سایپا در این باره حرف های جالبی می زند. او می گوید:« همه تیم ها از اشتباهات داوری منتفع و متضرر شده اند. هیچ تیمی نیست که صفر تا صد از اشتباهات داوری سود برده باشد یا ضرر کرده باشد. در استقلال خوزستان بودم در برخی از بازی ها اشتباهات داوری به ضرر تیم ما بوده. حرف های آن موقع خود را تکرار می کنم. اشتباهات داوری وجود دارد اما نحوه برخورد ما با اشتباهات داوری درست نیست و تنها فضای امن را برای داوران از بین می برد. داور اشتباه می کند همان طور که سرمربی اشتباه می کند، همان طور که مدیر عامل اشتباه می کند و همان طور که من بازیکن اشتباه می کنم. نحوه برخورد ما با اشتباهات داوران درست بود که الان باید داوری ها بهتر شده بود. امروز می بینیم با هر سوت داور همه بازیکنان به سمت داور می روند و اعتراض گونه صحبت می کنند. این به ضرر ما تمام می شود چون داور در فضای آرام و بدون استرس است که می تواند قضاوت کم نقصی داشته باشد و مادامی که ما این فضا را برای داوران از بین ببریم باید به کرات شاهد اشتباهات داوران باشیم.»
پورقاز در خصوص بهبود خط دفاعی تیم سایپا و اینکه در 4 بازی اخیر تنها یک گل خورده،می گوید:«این به خاطر تلاش همه بچه ها است نه فقط حضور من در ترکیب خط دفاعی تیم. در تیم سایپا یک نکته جالب وجود دارد. اینکه همه با احساس و برای هم بازی می کنند. از انتخاب سایپا خوشحالم و نمی توانم کتمان کنم یکی از دلایل حضورم در این تیم حسین فرکی بوده. طبیعتا فضایی که امروز در تیم وجود دارد به خاطر حضور اوست. من شک ندارم در پایان فصل رتبه سایپا تک رقمی خواهد شد.»
مدافع سایپا در خصوص بازی امروز با فولاد گفت: « ما در هفته های اخیر روند خوبی را داشته ایم و این به ما کمک می کند که در بازی با فولاد هم استراتژی امان پیروزی باشد. فولاد یکی از تیم های خوب این دوره از بازی ها است. خوب فوتبال می کند و این به ما هم اجازه می دهد که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. هدف ما برد است و با توجه به روحیه خوبی که تیم دارد و همه با تمام وجود و برای هم بازی می کنند تصور می کنم برنده از میدان خارج خواهیم شد.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها