قربانی: تمرکز منصوریان بیشتر شده است

کد خبر: 627351

بازیکن پیشین تیم استقلال گفت: امیدوارم بازیکنان استقلال با پیروزی مقابل السد مغرور نشوند.

خبرگزاری تسنیم: پیروز قربانی درباره پیروزی تیم استقلال در دیدار مقابل السد و صعود این تیم به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: اعتمادی که به جوانان تیم استقلال شد و جوابی که این بازیکنان جوان به اعتماد منصوریان دادند، یکی از اصلی‌ترین دلایل خروج استقلال از بحران است. در کنار این، کادر فنی تیم استقلال نیز نسبت به قبل تمرکز خیلی بیشتری پیدا کرده است. استقلال در ماه‌های گذشته حواشی زیادی داشت که با مدیریت این حواشی، توانست نتایج خوبی بگیرد.
بازیکن پیشین تیم استقلال ادامه داد: استقلال مقابل السد یک بازی بسیار خوب انجام داد و توانست بازیکنان این تیم را غافلگیر کند. بازیکنان استقلال جوان هستند و بازیکن جوان نیز زمانی که از بُعد روحی و روانی بالا می‌رود، گرفتنش سخت می‌شود. البته امیدوارم بازیکنان جوان استقلال با این پیروزی مغرور نشوند و برد مقابل السد را فراموش‌ کنند.
قربانی با اشاره به دربی، خاطرنشان کرد: دربی همیشه سخت است و شرایط آن با هیچ کدام از بازی‌ها قابل قیاس نیست. حتی به نظرم دیدار مقابل پرسپولیس برای استقلالی‌ها شاید سخت‌تر از دیدار مقابل السد باشد. منصوریان هم باید برای این بازی هنرش را نشان بدهد و بازیکنان را به بهترین شکل ممکن آماده دربی کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها