شکایت مالک باشگاه سپیدورد به دیوان عدالت

کد خبر: 631988

پورمحسن یکی از مالکان باشگاه سپیدرود به دیوان عدالت اداری شکایت کرده است. چرا که هیات فوتبال هم اکنون خود را مالک این تیم می داند و در تلاش برای فروش امتیاز این تیم است!

ورزش سه: در پی ناتوانی مالکان باشگاه سپیدرود رشت در پرداخت حق و حقوق ها و هم چنین انباشت بدهی ها هیات فوتبال استان گیلان با نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اداره تیم را در دست گرفت و هم اکنون در تلاش برای فروش امتیاز تیم است. اخیرا هم گفته شد مذاکراتی با یک شرکت بیمه داشتند و در شرف امتیاز تیم به بخش خصوصی هستند.
این ها اتفاق خوبی برای سپیدرود است. تیمی که در صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد و یکی از تیم های باسابقه و پرتماشاگر فوتبال کشور به حساب می آید. اما پیش از فروش بهتر است موانع قانونی بر سر انتقال امتیاز تیم برداشته شود چون درگیری هایی این چنین خود حاشیه ساز است و شاید خریداران را فراری دهد، کما اینکه تا به امروز این چنین بوده است.
از آنجایی که تیمداری در فوتبال هزینه است و کمتر بار مالی مثبت برای مالک باشگاه دارد باید در فروش امتیاز سپیدرود و هر تیم دیگری نفع در فروش را نادیده گرفت. طبیعتا نفع در فروش زمانی باید پر رنگ باشد که خریدار جدید سود ببرد. همان طور که اشاره شد در فوتبال تیمداری برای مالک یعنی هزینه و نه چیزی غیر از این.
به نظر می رسد هیات فوتبال استان گیلان در واگذاری امتیاز تیم به خریدار جدید پرداخت های بدهی های معوقه و هم چنین دستمزد فصل جاری را شرط کرده که این نزدیک به 4 - 5 میلیارد تومان می شود. آیا خریدار جدید راضی به چنین هزینه ای خواهد بود؟ باید کمی صبر کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها