انریکه: از تمام مسئولان بارسلونا متشکرم

کد خبر: 638353

سرمربی بارسلونا پس از استعفا از سرمربیگری این تیم از ارکان این باشگاه تشکر کرد.

خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از استعفا در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل اسپورتینگ خیخون از تمامی اعضای باشگاه تشکر کرد.
او اظهاراتش را اینگونه شروع کرد: در پیش فصل با روسا باشگاه صحبت کردم و آن‌ها به من گفتند عجله‌ای برای تمدید قرارداد ندارند. احساس کردم زمان جدایی من در پایان فصل جاری فرا می‌رسد.همیشه به دنبال پیشرفت هستم و به همین دلیل وقت کمی برای استراحت دارم.ترک بارسا در پایان فصل، تصمیم سختی بود اما نیاز به استراحت دارم.از باشگاه بابت اعتماد به من و فراهم کردن 3 سال کار رویایی تشکر می‌کنم.هنوز 3 ماه تا پایان فصل باقی مانده و ما در لیگ قهرمانان اوضاع دشواری داریم.اگر ستاره‌های تیم با هم متحد شوند و بهترین بازی خود را انجام دهند، قادر به حذف کردن پاری‌سن‌ژرمن هستیم.در 3 ماه آینده با نهایت توان خودمان را وقف موفقیت تیم می‌کنیم.
او درباره بازی تیمش با خیخون ادامه داد: ما در این بازی یکی از بهترین رقابت‌های فصل را انجام دادیم. اتحاد و کار تیمی بارسلونا در سطح مطلوبی بود و من از عملکرد تک تک بازیکنانم رضایت دارم. باید همین گونه به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و منتظر لغزش مجدد رئال مادرید بمانیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها