خلیلی: پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی لیگ است

کد خبر: 638914

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: در اینکه بین نفرات ذخیره و ثابت پرسپولیس فاصله زیادی است تردیدی وجود ندارد، اما آنها به اندازه کافی مهره خطرناک دارند.

خبرگزاری تسنیم: محسن خلیلی در مورد دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس که عصر فردا (یکشنبه) در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: بازی رفت ما با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به نوعی با غافلگیری ما همراه شد و روی اشتباهات فردی دروازه‌مان باز شد که تا پایان مسابقه نتوانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم و نتیجه را واگذار کردیم، اما الان شرایط تیم ما کاملاً متفاوت با آن مسابقه است.
نفت نسبت به بازی رفت خیلی بهتر شده است
وی در ادامه افزود: بازیکنان نفت نسبت به دور رفت به هماهنگی و انسجام تیمی بهتری رسیده‌اند و بسیار مصمم هستند تا با شکست صدرنشین شایسته لیگ کیفیت تیمی بالای خود را نشان داده و جایگاه تیم‌شان را در جدول رقابت‌ها بهبود ببخشند. البته پرسپولیس هم با نتایج خوبی که در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان کسب کرده، نشان داده است از هر لحاظ شایستگی قرار گرفتن در صدر جدول را دارد و به عقیده من احتمال قهرمانی‌اش در این فصل 99 درصد است. از این جهت که پرسپولیس به شخصیت بالای تیمی رسیده و روح بردن در این تیم به بهترین شکل تقویت شده است و شاید فقط نیمکت ضعیف این تیم و نداشتن مهره‌های تأثیرگذار جانشین باعث شود تیم برانکو در ادامه فصل به مشکل بخورد.
فاصله زیادی بین نفرات ذخیره و ثابت پرسپولیس است
خلیلی در واکنش به این پرسش که آیا کیفیت پایین نفرات ذخیره‌ پرسپولیس باعث خواهد شد آنها امیدوار به شکست این تیم باشند، گفت: در اینکه بین نفرات اصلی و ذخیره پرسپولیس فاصله زیادی است شکی وجود ندارد، اما پرسپولیس بازیکنان خطرناکی در خط حمله و هافبک در اختیار دارد که اگر یک لحظه از آنها غفلت کنیم ضرر خواهیم کرد. به بازیکنان هم گفته‌ایم که حتی یک لحظه هم نباید تمرکزشان را از دست بدهند تا اتفاق بازی رفت تکرار شود. ما شناخت کافی از بازیکنان ذخیره پرسپولیس نداریم، چرا که آنها خیلی کم فرصت بازی کردن پیدا کرده‌اند با این حال هرگز نباید فکر کنیم که آنها بازیکنان ضعیفی هستند و قطعاً با انگیزه بسیار بالا به مصاف ما خواهند آمد.
خوشبختانه شهباززاده می‌تواند بازی کند
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به غایبان تیمش در بازی فردا یادآور شد: میلاد فراهانی و محمد دانشگر به دلیل محرومیت در این بازی با ما نیستند، اما برای جایگزینی آنها نفرات شایسته‌ای را در اختیار داریم. ضمن اینکه شجاد شهباززاده هم مشکلی برای بازی با پرسپولیس ندارد و می‌تواند اولین بازی‌اش را با پیراهن نفت انجام دهد.
بهترین دورانم را در پرسپولیس سپری کردم
وی در پایان راجع به رویارویی‌اش با پرسپولیس تیم محبوبش هم خاطرنشان کرد: من بهترین دوران فوتبالم را در پرسپولیس سپری کردم و هواداران این تیم می‌دانند که چه علاقه‌ای به آنها و تیم محبوبم پرسپولیس دارم، اما در فوتبال حرفه‌ای بعضی وقت‌ها شرایطی پیش می‌آید که تو مقابل تیم محبوبت قرار گرفته و محکومی به اینکه همه توان خود را برای موفقیت تیمت به کار بگیری. دقیقاً مانند شرایطی که من و علی دایی با آن مواجه هستیم. هر دوی ما فردا در تیم نفت مسئولیت سنگینی برعهده‌مان است و در عین حال هر دو این آرزو را داریم که پرسپولیس قهرمان لیگ شود، چرا که صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای که در بازی فردا رقم می‌خورد، پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها