رضایی قولی برای روی سکو رفتن نمی‌دهد

کد خبر: 638919

مربی تیم ملی واترپلو وحید رضایی گفت: هیچ قولی در خصوص قهرمانی تیم واترپلو و روی سکو رفتن این تیم در بازی‌های کشورهای اسلامی نمی‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم: وحید رضایی با اشاره به برگزاری تمرینات تیم ملی واترپلو اظهار داشت: تیم ملی واترپلوی ایران خود را برای حضور در بازی‎های کشورهای اسلامی آماده می‎کند. هفته گذشته مسئولان فدراسیون به ما اعلام کردند که ستاد بازی‎های کشورهای اسلامی در ایران با اعزام این تیم موافقت کرده است.
وی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی واترپلو 5 هفته است که آغاز شده، یادآور شد: بازیکنان تا روز دوشنبه در اختیار تیم ملی هستند و از روز دوشنبه به باشگاه‎های خود می‎روند تا در اختیار آنها باشند اما هفته آینده و پس از اتمام لیگ، بازیکنان به صورت کامل در اختیار تیم ملی خواهند بود.
مربی تیم ملی واترپلو با اشاره به بازی‎های کشورهای اسلامی گفت: قزاقستان یکی از تیم‎های خوب حاضر در این مسابقات است. البته ترکیه هم در گذشته واترپلوی خوبی داشته است که احتمالا در این بازی‎ها شرکت می‌کند. البته هنوز نمی‎دانیم چه تیم‎هایی با چه درجه و کیفیتی در مسابقات حاضر می‎شوند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ قولی در خصوص قهرمانی یا روی سکو رفتن نمی‎دهیم اما تمام تلاش ما کسب عنوان قهرمانی و روی سکو رفتن است. متاسفانه نگاه خوبی از سوی مسئولان ورزش کشور به واترپلو وجود ندارد.
رضایی یادآور شد: به نظرم اینکه گفته می‎شود اول باید نتیجه بگیرد سپس به شما توجه شود بهانه‌ای بیشتر نیست. ما پیش از این نتایج خوبی در واترپلو کسب کرده بودیم و چندین قهرمانی هم داشتیم اما هیچ فرقی در نوع دیدگاه به وجود نیامد. به نظرم این‌ها بهانه‎ای برای عدم اعزام تیم است.
وی در خصوص برنامه‎های تیم واترپلو پیش از اعزام به بازی‎های کشورهای اسلامی گفت:‌ ما برنامه‎ای را به فدراسیون پیشنهاد داده‎ایم که در آن خواستار برگزاری یک اردوی مشترک در تهران هستیم. برگزاری این اردو با یکی از کشورهای قزاقستان، چین و آذربایجان می‎تواند به روند آماده‎سازی تیم ما کمک کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها