آمار گلزنی ناامیدکننده بنزما در غیاب رونالدو و بیل

کد خبر: 638961

مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها تنها در یک سوم از بازی‌هایی که دو ضلع دیگر مثلث BBC‌ کنارش نبوده‌اند موفق به گلزنی شده‌ است.

خبرگزاری تسنیم: در فصل جاری بارها پیش آمده است که سه بازیکن مثلث هجومی رئال مادرید موسوم به BBC ( گرث بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو) کنار هم بازی نکرده‌اند و امشب (شنبه) که کهکشانی‌ها به خانه ایبار می‌روند، یکی دیگر از آن موارد خواهد بود.
زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید برای بازی امشب به کریستیانو رونالدو استراحت داده و این در حالی است که گرث بیل هم به دلیل محرومیت دو جلسه‌ای‌ش نمی‌تواند به میدان برود. آلوارو موارتا، دیگر مهاجم کهکشانی‌ها به دلیل 5 اخطاره بودن به اجازه حضور در این بازی را ندارد و به این ترتیب زیزو چاره‌ای جز اعتماد به کریم بنزما ندارد.
آمار گلزنی بنزما در این فصل چنگی به دل نزده و به همین دلیل بسیاری از هواداران رئال خواستار نیمکت‌نشینی اون برای قرار گرفتن موراتا در ترکیب اصلی بوده‌اند. برای بازی امشب اما مهاجم فرانسوی نمی‌تواند روی موقعیت‌سازی رونالدو و بیل هم حسب کند و آمارها نشان می‌دهد که او تنها در نیمی از بازی‌هایی که بیل و رونالدو کنارش بازی نکرده‌اند موفق به گلزنی شده است.
از فصل 14-2013 که مثلث BBC‌ شکل گرفته است، این سه نفر تاکنون مجموعاً 211 بازی در کنار هم انجام داده‌اند که تنها در 29 مورد بیل و رونالدو همزمان در یک بازی غایب بوده‌اند. بنزما در این 29 بازی 15 گل زده که البته این گل‌ها در 10 بازی به ثبت رسیده‌اند، یعنی در 5 بازی او 2 گل زد، البته نکته امیدوار کننده برای هواداران رئال مادرید این است که تیم‌شان در 20 بازی از 29 بازی که به بنزما اعتماد کرد، پیروز شد. 4 تساوی و 5 شکست نتایج 9 دیدار دیگر بودند.
بنزما در این فصل سه بار بدون آنکه رونالدو و بیل در میدان حضور داشته باشند، بازی کرده است و در دو بازی - برابر سویا در جام حذفی اسپانیا و برابر اسپانیول در لالیگا - گلزنی کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها