خانزاده: افتخار می‌کنم پرسپولیسی‌ام

کد خبر: 639697

مدافع مصدوم سیاه جامگان در رابطه با دیدار برابر استقلال می گوید ما می دانستیم از این بازی چه می خواهیم و به همین دلیل برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم.

ورزش سه: محمدرضا خانزاده در رابطه با بازی تیم های استقلال و سیاه جامگان گفت: بازی سخت و محکمی بود، به هرحال ما می دانستیم از این بازی چه می خواهیم و به همین دلیل از همان ابتدا با فکر پیروزی وارد زمین شدیم، خوب هم توانستیم از پس حریف بربیاییم اما در نهایت یک پنالتی عجیب باعث شد بازی را با تساوی به پایان برسانیم.
او ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است که در بازی های اخیر توانسته به خوبی نتیجه بگیرد، علیرضا منصوریان نیز یکی از بادانش ترین مربیان فوتبال ماست، به هرحال نتایج اخیر استقلال نشان می دهد او مربی بزرگی است، به هرحال ما می دانستیم آنها در این بازی چه ایده هایی دارند و به چه ترتیب بازی می کنند به همین دلیل دست شان را خواندیم و توانستیم آنها مهار کنیم، بازی مستقیم و هوایی آنها را از کار انداختیم اما حیف که نتوانستیم به سه امتیاز بازی برسیم.
مدافع سابق پرسپولیس در رابطه با شعار هواداران بر علیه وی و برخی اعضای این تیم گفت: به هرحال فوتبال همین است، هواداران حریف می خواهند بازیکن را تحت فشار قرار دهند تا او نتواند بازی خوبی ارائه دهد و این کاملا برای ما عادیست، به هرحال من پیش از این نیز با پرسپولیس در دربی حضور داشتم و توانستیم به پیروزی هم برسیم، باید قبول کرد فوتبال همین است من افتخار می کنم پرسپولیسی هستم و عجیب نیست اگر هواداران تیم مقابل علیه من شعار دهند. بازی در این شرایط به هیچ وجه سخت نیست.
خانزاده در رابطه با وضعیت مصدومیت خود گفت: خونریزی بینی ام بند آمده بود اما پس از ضربه ای که در بازی روز گذشته به صورتم خورد باز هم بینی ام خونریزی کرد و اکنون ورم کرده است، اصلا فکر نمی کردم بازی کنم اما وقتی دیدم در ارنج هستم با تمام توان در زمین حضور پیدا کردم، شاید در شرایط اینچنینی و به خاطر گچ بینی، بازیکن با ترس در میدان حاضر شود اما من بدون ترس بازی کردم، ترس در این شرایط باعث می شود بازیکن درست کار نکند و اتفاقا مصدومیتش بیشتر هم شود.
مدافع مشهدی ها در رابطه با ضربه کاوه رضایی گفت: به هرحال در فوتبال این اتفاقات می افتد، کاوه از دوستان من است و متاسفانه اینکه می گویند عمدا به من ضربه زد را قبول ندارم، شرایط بازی گاهی ایجاد می کند شما محکم بازی کنید.
وی درباره کارکردن با اکبر میثاقیان گفت: اکبر آقا مربی ثابت شده ای است، کارنامه او نشان می دهد تاکنون چه نتایجی گرفته، او مربی باهوش و خوش قلبی است و هدف از آمدن به سیاه جامگان را می داند، خوشحالیم که توانستیم اولین امتیاز را با او بگیریم.
خانزاده در پایان گفت: متاسفانه داور بازی روز گذشته یک پنالتی علیه تیم ما گرفت که اصلا فکر نمی کنم پنالتی بود، به هرحال یک سوت اشتباه او باعث شد ما دو امتیاز حساس را از دست بدهیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها