مدافع رقیب ذوب‌آهن در جمع ملی‌پوشان قطر

کد خبر: 640241

با رد فرجام خواهی قطری ها برای بخشیده شدن مدافع محروم این تیم برای بازی با ایران سرمربی عنابی ها مدافع لخویا را به فهرست نفراتش اضافه کرد.

ورزش سه: خورخه فوساتی امیدوار بود با فرجام خواهی فدراسیون فوتبال قطر بتواند از عبدالکریم حسن در بازی با ایران سود ببرد اما وقتی این فرجام خواهی از سوی فیفا رد شد، مربی اروگوئه ای تصمیم گرفت از بازیکن جدیدی در اردوی آماده سازی خود بهره ببرد و تعداد نفراتش را به 29 نفر برساند.
اسماعیل محمد مدافع 25 ساله باشگاه لخویا رقیب ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا جدیدترین بازیکنی است که از سوی خورخه فوساتی به تیم ملی دعوت شده تا شانس خود را برای حضور در بازی با ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه امتحان کند. روزنامه استاد الدوحه با تایید این خبر نوشت: « اسماعیل محمد با بازی های خوبی که در این فصل برای لخویا انجام داد، در فهرست بازیکنان مد نظر فوساتی قرار گرفته بلکه جای خالی مدافع محروم عنابی ها را پر کند».
قطر اولین رقیب ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از دیشب اردوی آماده سازی یک ماهه خود را آغاز کرده است؛ بلکه در دور برگشت رقابت ها شانس خود برای رسیدن به اولین جام جهانی را بیشتر کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها