پیروزی پرگل ساحلی‌بازان ایران برابر چین

کد خبر: 640888

ملی پوشان کشورمان در سومین بازی خود از سری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) چین را شکست دادند.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان در سومین بازی خود از سری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ساعت 11:30 صبح امروز (سه شنبه) به مصاف تیم ملی چین رفتند و با نتیجه 10 بر صفر پیروز شدند.
محمدعلی مختاری (3گل)، فرید بلوکباشی (2گل) ، پیمان حسینی، مسلم مسیگر، سیدعلی ناظم، محمد مرادی و امیرحسین اکبری برای ایران گلزنی کردند. محمدعلی مختاری از سوی مسئولان برگزاری مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین اعلام شد.
در دیگر بازی‌های روز چهارم رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم های قطر و امارت به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 8 بر یک به سود امارات به پایان رسید. در دومین بازی تیم ملی عراق 2 بر 11 مغلوب ژاپن شد. سومین دیدار نیز بین تیم های ملی لبنان و تایلند با پیروزی 6 بر یک لبنانی ها ختمه یافت و بحرینی های در چهارمین بازی امروز با نتیجه 6 بر 4 افغانستان را شکست دادند.
به این ترتیب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملی بحرین در مکان نخست گروه یک رقابت‌ها قرار دارد. بحرین با 9 امتیاز در مکان دوم و تیم ملی افغانستان با 6 امتیاز در مکان سوم جدول گروه یک قرار گرفته‌اند. مالزی و چین در رده های چهارم و پنجم هستند.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی و برای تعیین صدرنشینی گروه از ساعت 11:30 فردا (چهارشنبه) به مصاف بحرین خواهد رفت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها