۲۳۸ پتو؛ هدیه یاران آزمون به شیاطین سرخ

کد خبر: 641593

هواداران تیم روستوف در آستانه دیدار لیگ اروپا برابر منچستریونایتد تصمیم به اهدای هدیه عجیبی برای همتایان انگلیسی خود گرفتند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، کمیته هواداران باشگاه روستوف روسیه از آماده‌سازی 238 پتو برای هواداران تیم منچستر یونایتد و اهدای آنها پیش از آغاز بازی فردا شب (پنجشنبه) این دو تیم در ورزشگاه شماره 2 المپیک این شهر خبر داد.
در بیانیه رسمی هواداران تیم روستوف آمده است: هر کدام از 238 هوادار تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه المپیک روستوف از ما پتویی دریافت می‌کند تا دچار سرما و یخ‌زدگی نشوند. همه می‌دانند که آب‌وهوای ماه مارس قابل پیش‌بینی نیست و ما به عنوان میزبان می‌خواهیم از هواداران تیم میهمان پذیرایی کنیم. در سال آینده میلادی روسیه میزبان جام‌جهانی و روستوف یکی از شهرهایی است که این رقابت‌ها در آن برگزار خواهد شد. بنابراین همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا هواداران اقامت خوشایندی حی به لحاظ امنیتی داشته باشند.
تیم روستوف با در اختیار داشتن سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی فردا (پنجشنبه) در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان منچستر یونایتد است. بازی برگشت نیز 26 اسفند در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد.تیم برنده این دو بازی به جمع 8 تیم برتر لیگ اروپا راه می‌یابد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها