پدرو: به دنبال شکست ایران هستیم

کد خبر: 641873

دو بازیکن تیم ملی فوتبال قطر از عزم این تیم برای پیروزی برابر ایران در اولین بازی دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام ‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه صحبت کردند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه الشرق قطر، میشل پدرو، مدافع 26 ساله پرتغالی که برای تیم ملی فوتبال قطر بازی می‌کند درباره دیدار تدارکاتی با آذربایجان گفت: این دیدار محک و آماده‌سازی خوبی برای قطر جهت مصاف با تیم‌های ملی ایران و ازبکستان است.
وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر تمام تلاش خود را می‌کنند تا با نمایش قدرتمند در بازی با ایران نتیجه خوبی را کسب کنند. قطر هنوز هم از شانس صعود به جام‌جهانی 2018 روسیه برخوردار است و به همین خاطر به دنبال استفاده از این بخت و اقبال با شکست ایران در بازی آینده هستیم.
یاسر یعقوب، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال قطر نیز اظهار داشت: تجربه بازی دوستانه امروز با آذربایجان مسئله مهمی در روند آماده‌سازی مطلوب قطر برای بازی با ایران است. ایران حریف قدرتمند و مهمی است و به همین دلیل انتظار می‌رود تا تیم ملی قطر در بهترین فرم فنی و جسمانی ممکن مهیای این بازی شود.
ملی‌پوش قطری افزود: در بازی با آذربایجان به دنبال بهره مطلوب فنی هستیم و تجربه اساسی برای ما پیش از بازی برابر ایران در هفته اول دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه است. تلاش می‌کنیم در دیدار تدارکاتی امروز یک بازی خوب فنی را به نمایش بگذاریم. قطر بخت صعود به جام‌جهانی را دارد و می‌خواهیم آن را در دیدارهای پیش‌روی خود احیا کنیم.
تیم‌های ملی قطر و ایران سوم فروردین‌ سال 1396 در دوحه به مصاف هم خواهند رفت. ایران با 11 امتیاز صدرنشین گروه A است و قطر 4 امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها