رجب‌زاده: باید بنیادکار را در ازبکستان شکست دهیم

کد خبر: 642546

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تساوی مقابل نفت تهران هم می‌تواند تیمش را از بن‌بست خارج کند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی رجب‌زاده در مورد بحران نتیجه‌گیری در ذوب‌آهن گفت: به هر حال ما در این زمینه مشکل داریم و نمی‌توانیم این بحران را انکار کنیم. البته رتبه ما در جدول بد نیست، اما توقع داشتیم که در جایگاه بهتری قرار بگیریم. خدا را شکر که بعد از چند هفته مقابل نفت مساوی گرفتیم و فکر می‌کنم همین تساوی می‌تواند ذوب‌آهن را از بن‌بست خارج کند.
«مقابل نفت خیلی خوب بازی کردیم و فرصت‌هایی داشتیم که تبدیل به گل نشد»، وی با بیان این جمله در مورد اینکه چرا ذوب‌آهن در 13 بازی اخیر فقط دو برد به‌دست آورده است، اظهار داشت: در فوتبال ممکن است هر تیمی دچار اُفت نتیجه‌گیری شود. من بازیکن هستم و در این زمینه باید کادر فنی صحبت کند.
«آیا ذوب‌آهن در آسیا می‌تواند از گروهش صعود کند؟»، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: اگر مقابل الاهلی مساوی کرده بودیم، الان شرایط بهتری داشتیم، ولی متأسفانه فعلاً شانس صعود العین و الاهلی بیشتر از ماست. ما در ازبکستان محکوم به برد هستیم و باید بنیادکار را شکست بدهیم. البته آنها هم در زمین خودشان دنبال پیروزی هستند تا برای صعود از این گروه امید داشته باشند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها