سیمئونه: خیلی مهم بود جایگاه چهارمی‌مان را حفظ کنیم

کد خبر: 643058

سرمربی روخی‌بلانکو پس از پیروزی شاگردانش بر گرانادا به آنها هشدار داد که نباید لورکوزن را در بازی برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست‌کم بگیرند.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو سیمئونه در پی برتری یک بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردنش در خانه گرانادا در چارچوب هفته بیست وهفتم لالیگای اسپانیا گفت: برای ما خیلی مهم بود که جایگاه چهارمی خود در لالیگا را حفظ کنیم و به کارمان در این رده ادامه بدهیم، اما در حال حاضر باید پیش از هر چیز به بازی پیش‌روی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا توجه داشته باشیم که بازی سختی مقابل بایرلورکوزن در انتظارمان است.
وی با اشاره به گل دقیقه 84 آنتوان گریزمان و پیروزی دیرهنگام تیمش بر گرانادا تأکید کرد: بازی خیلی سختی بود و این چیزی بود که انتظار را داشتیم. پیش از این هم دیده بودیم که گرانادا به خصوص در خانه‌اش عالی بازی می‌کند. در نهایت با گلی که گریزمان در دقایق پایانی به ثمر رساند، ما در جایگاه خوب خود باقی ماندیم.
سرخ و سفید پوشان شهر مادرید که در بازی رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4 بر 2 بر بایرلورکوزن غلبه کردند، چهارشنبه شب در دور برگشت همین رقابت‌ها پذیرای این تیم آلمانی هستند و سپس در دیداری حساس در لالیگا، عصر روز یکشنبه در ویسنته کالدرون از سویای سوم جدولی میزبانی خواهند کرد.
سرمربی اسپانیایی روخی‌بلانکو با اشاره به بازگشت دراماتیک بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و حذف پاری‌سن‌ژرمن از گردونه رقابت‌ها اظهار داشت: ما دیدیم که لیگ قهرمانان چه رقابت خطرناکی است. امیدوارم بتوانیم به اندازه کافی تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم عملکردی فوق‌العاده مقابل لورکوزن در ویسنته کالدرون از خود ارائه دهیم.
اتلتیکومادرید در حال حاضر با 52 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگاست و با سویای سوم جدولی 5 امتیاز اختلاف دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها