محمد: با نهایت قدرت در اهواز بازی می‌کنیم

کد خبر: 643696

دو بازیکن تیم فوتبال لخویای قطر با غیرمنتظره خواندن نمایش تیم استقلال خوزستان از عزم خود برای کسب سه امتیاز در بازی برابر این تیم خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه الشرق قطر، عبدالرحمن محمد، بازیکن تیم لخویا در آستانه دیدار هفته سوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال خوزستان گفت: بازی آسانی را پیش‌رو نداریم و هر دو تیم استقلال خوزستان و لخویا به دنبال کسب سه امتیاز هستند.
محمد در ادامه اظهار داشت: لخویا با نهایت قدرت و توان خود در اهواز بازی خواهد کرد و با احترام به تیم استقلال خوزستان به دنبال پیروزی هستیم. این موفقیت می‌تواند موقعیت تیم لخویا را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد. ما در دیدار با الجزیره امارات نمایش بسیار خوبی برای رسیدن به پیروزی داشتیم و در بازی برابر الفتح عربستان نیز در آستانه کسب سه امتیاز بودیم، اما برخی اشتباهات باعث شد دو امتیاز این بازی را از دست بدهیم. امیدوارم روند پیروزی ما از بازی فردا برابر استقلال خوزستان دوباره آغاز شود.
کریم بوضیف، بازیکن خط میانی تیم لخویای قطر هم درباره بازی برابر استقلال خوزستان گفت: ما از بازیکنان قدرتمندی با کیفیت بالا برخوردار هستیم و برای پیروزی برابر استقلال خوزستان آماده شدیم. سه امتیاز این بازی می‌تواند باعث قرار گرفتن تیم لخویا در صدر جدول رده‌بندی شود. البته حریف ما از حمایت هواداران خود برخوردار است که می‌تواند همواره برای حریفان دردسرساز شود اما تیم لخویا به چنین اتمسفرهایی عادت کرده و امیدوارم در شرایط خوبی به هدف‌مان برسیم.
وی افزود: اطلاعات خوبی درباره بازیکنان تیم استقلال خوزستان داریم. آنها تیم غیرمنتظره گروه B لیگ قهرمانان آسیا هستند، زیرا در 2 بازی خود برابر الفتح عربستان و الجزیره امارات به پیروزی رسیدند.
تیم‌های استقلال خوزستان و لخویای قطر ساعت 17 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند. در دیگر بازی این گروه تیم الفتح عربستان میزبان الجزیره امارات است. در جدول رده‌بندی گروه B لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال خوزستان با 6 امتیاز صدرنشین است. لخویای4 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد و الفتح عربستان با یک امتیاز در رده سوم جای گرفته است. الجزیره امارات بدون امتیاز هم قعرنشین است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها