ادعای جالب مدیر باشگاه الریان درباره پرسپولیس

کد خبر: 643742

مدیر باشگاه الریان از مصاف با پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به عنوان آزمونی بزرگ برای این تیم نام برد.

ورزش سه: الریان مدافع عنوان قهرمانی قطر که در فصل جاری شانس چندانی برای تکرار این عنوان ندارد حالا امیدوار است در لیگ قهرمانان آسیا بتواند از گروه دشواری که در آن قرار گرفته به مراحل بعد صعود کند از همین رو برتری مقابل پرسپولیس در بازی فردا شب برای آنها اهمیت دو چندانی پیدا کرده است.
در آستانه این بازی آل شافی مدیر الریان در مصاحبه با سایت باشگاه گفت:«به نظرم این مصاف یک آزمون بزرگ برای تیم ما خواهد بود چون برتری در این مصاف می تواند تا حدود زیادی به آرزوهای ما در لیگ قهرمانان تحقق ببخشد. خوشبختانه اعتماد به نفس در اردوی الریان به بالاترین حد خود رسیده و همه اعضای تیم به دنبال کسب سه امتیاز از این آزمون دشوار هستند تا شانس صعود را زنده نگه دارند».
او ادامه داد:« حریف خود را به خوبی می شناسیم و می دانیم که چه روز سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت اما از آن جا که این برد مسیر حرکتی ما را کاملا تغییر خواهد داد به هر نحوی شده می خواهیم به آن برسیم چون می تواند همچون پلی باشد برای صعود ما به مراحل بعدی از همین رو فکر می کنم این مصاف برای ما بیشتر از سه امتیاز ارزش داشته باشد».
آل شافی در پایان گفت:«ویکتور کاسرس تنها غایب ما در این بازی خواهد بود اما نگرانی از این بابت نداریم چون الریان متکی به فرد نیست و بازیکنانی داریم که می توانند به خوبی جای خالی کاسرس را پرکنند و ما را به اهداف مان در این بازی برسانند»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها