توضیح ناواس در مورد اشتباه وحشتناکش مقابل بتیس

کد خبر: 643763

سنگربان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید درباره اینکه چه اتفاقی رخ داد که به اشتباه دروازه کهکشانی‌ها را باز کرد توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم: شب گذشته (یکشنبه) برای کیلور ناواس شب تلخ و شیرینی بود. او ابتدا پس از مهار یک شوت از راه دور گافی وحشتناک داد و توپ را با دستان خودش دروان دروازه رئال فرستاد و در دقیقه آخر بازی با یک واکنش فوق‌العاده مانع از تقسیم امتیازات میان دو تیم شد.
ناواس اما در این بازی خوش‌شانس هم بود چرا که در یک موقعیت تک به تک با مهاجم بتیس، او را بدون آنکه ضربه‌ای به توپ بزند نقش بر زمین کرد اما داور این حرکتش را که می‌توانست کارت قرمز داشته باشد، حتی خطا هم تشخیص نداد.
سنگربان کاستاریکایی کهکشانی‌ها در پایان بازی ابتدا به اشتباه بزرگش اشاره داشت و گفت: توپی که شوت شده بود را مهار کردم اما زمانی که قصد داشتم آن را جمع کنم، حرکتم خوب نبود. می‌خواستم توپ را با دست راستم بگیرم اما بدشانسی آوردم. صحنه بدی بود، از آن شرایطی که هیچ کسی نمی‌خواهد ببیند. باید به کارم ادامه دهیم. ما تیمی هستیم که اعضایش همیشه با هم متحدند. می‌دانم که هم‌تیمی‌هایم به من اعتماد دارند و این موضوع به من برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی روحیه می‌دهد.
ناواس درباره برخوردش با دارکو براساناک، هافبک بتیس که یک موقعیت مسلم گلزنی را از او گرفت هم اظهار داشت: می‌‌خواستم توپ را با سرم بزنم اما در همان لحظه با هم برخورد کردیم. به هیچ وجه برای متوقف کردن بازیکن حریف نرفتم و هدف تنها زدن توپ بود. او هم در همان لحظه رسید و با هم برخورد داشتیم.
دروازه‌بان ملی‌پوش رئال درباره داستان‌هایی که درباره آینده‌اش در این تیم وجود دارد هم تأکید کرد: من در زمین بازی بسیار آرام هستم و سعی می‌کنم که کارم را انجام دهم. لحظاتی هست که در آنها اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. مهم این است که خونسردی‌تان را حفظ کنید. باید بدانید که در زندگی هر کسی ممکن است لحظات ناخوشایندی شکل بگیرد. امیدوارم که به روزهای خوبم برگردم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها