سلیمانی: اردوی ۱۰ روزه در اسلوونی برگزار می‌کنیم

کد خبر: 644840

مربی تیم والیبال بانوان امید گفت: زمان اندکی برای آماده‌سازی تیم امید در اختیار داریم و این در حالی است که رقابت‌های سختی در پیش داریم.

خبرگزاری تسنیم: فریبا سلیمانی اظهار داشت: زمان آماده سازی تیم امید بسیار محدود است. 4 مرحله اردوی آماده‌سازی برای تیم امید در اختیار داریم که دو مرحله از این اردوها به برگزاری رقابت‌های انتخابی گذشت.
وی ادامه داد: اما در این میان باید از مسئولان فدراسیون والیبال تشکر کرد که شرایط برگزاری اردوی تدارکاتی 10 روزه را در اسلوونی برای ما فراهم کرد. قرار است در این اردوی 10 روزه مسابقاتی را با تیم نوجوانان و جوانان اسلوونی نیز برگزار کنیم. پس از این اردو به تهران برمی‌گردیم و برای نزدیک شدن به شرایط آب و هوایی تایلند اردوی چند روزه‌ای را هم در کیش برگزار می‌کنیم.
مربی تیم امید افزود: با توجه به این که لیگ بانوان به تازگی تمام شده است اکثر بازیکنان درگیر لیگ بودند و ما هم برنامه‌های خود را با لیگ باید هماهنگ می‌کردیم.در حال حاضر اردوی دوم خود را پشت سر می‌گذاریم که در پایان این اردو 19 بازیکن را انتخاب می‌کنیم و با این بازیکنان اردوهای خود را ادامه می‌دهیم.
سلیمانی تصریح کرد: رقابت‌های سختی را در پیش داریم. چراکه بهترین تیم‌های جهان در آسیا حضور دارند.علاوه بر این که رده سنی امید، رده‌ای است که سرمایه گذاری‌های زیادی روی آن انجام می‌گیرد چراکه آینده تیم‌های ملی هستند. بازیکنان تیم امید ایران نیز آینده تیم ملی بانوان کشورمان را می‌سازند.
وی گفت: به عنوان مربی تیم ملی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا ناامید نیستم. اما مهم ترین موضوعی که به دنبال آن در رقابت‌های تایلند هستیم کسب تجربه است که در تقابل با حریفان به دست می‌آید.
مربی تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری لیگ به این شکل و باتوجه به طولانی شدن آن برنامه ریزی‌های تیم امید دچار مشکل شد،گفت: من به تصمیم‌گیرندگان لیگ و برنامه‌هایشان احترام می‌گذارم. اما اگر برنامه‌های لیگ را طوری برنامه‌ریزی می‌کردند که فینال در روز آخر برگزار می‌شد پایانی جذاب‌تر داشتیم و تیم‌ها باتوجه به مشخص شدن زودهنگام جایگاه‌شان در جدول قید بازی‌هایشان را نمی‌زدند و انگیزه بیشتری برای بازی داشتند.
وی یادآورشد: به هرحال داشتن لیگ پویا و خوب می‌تواند کمک بسزایی به تیم ملی کند. بازیکنان با حضور در لیگ و در هر بازی تجربه جدیدی را می آموزند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها