مهاجرشجاعی: سوءتفاهمات را برطرف کردیم

کد خبر: 652960

مدیر مجموعه ورزشی شهید کشوری معتقد است که شیطنت برخی افراد باعث به‌وجود آمدن سوء تفاهم میان او و لیلا رجبی شده بودند.

خبرگزاری تسنیم: احسان مهاجرشجاعی درباره آشتی با لیلا رجبی، بانوی المپیکی کشورمان و همسر این ورزشکار اظهار داشت: از این دو نفر دعوت کردم تا به دفترم بیایند. خوشبختانه آنها نیز این دعوت را قبول کردند و بر همین اساس روز گذشته (یکشنبه) با یکدیگر دیدار داشتیم و سوءتفاهمات برطرف شد.
وی افزود: متاسفانه برخی پس از رقابت لیلا رجبی در المپیک، صحبت‌های من را و اختلاف به‌وجود آمده را پررنگ جلوه دادند و در شبکه‌های اجتماعی نیز به آن دامن زده شد. برخی می‌خواستند مسائل خاصی را با پررنگ کردن این ماجرا پنهان کنند که به هدف خود نیز در آن زمان رسیدند.
سرپرست دبیری پیشین و ملی‌پوش سابق دوومیدانی کشورمان ادامه داد: در این دیدار برای خانواده رجبی آرزوی موفقیت کردم. دوست ندارم کسی از دست من برنجد و به همین دلیل شرایط را برای دیدار روز گذشته فراهم کردم. ما از خاطرات حضور در تیم ملی گفتیم و در مجموع حرف‌های خوبی رد و بدل شد.
مهاجر شجاعی در پایان گفت: امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم. اعضای خانواده بزرگ دوومیدانی حتی اگر گوشت یکدیگر را بخوریم، استخوان هم را دور نمی‌ریزیم. بازهم می‌گویم که شیطنت‌هایی در این ماجرا صورت گرفت تا سوءتفاهم به وجود بیاید که خوشبختانه برطرف شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها