حسینی: برای صعود محکوم به بردن بنیادکار هستیم

کد خبر: 652981

ذوب آهن برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود از گروه دشواری که در آن قرار گرفته چاره ای جز برتری دوباره مقابل حریف ازبکستانی ندارد.

ورزش سه: سرمربی ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با بنیادکار این حرف ها را بر زبان آورد و مدعی شد شاگردانش برای جبران مافات نتایج لیگ برتر با روحیه و انگیزه بالا گام به آسیا گذاشته اند.
سیدمجتبی حسینی در همین ارتباط گفت: برای صعود نیاز به سه امتیاز دیدار با بنیاد کار داریم و با توجه به نتایج گذشته برای پیروزی می‌آییم و امیدوارم هواداران تنهای‌مان نگذارند.با توجه به پیچیدگی جدول محکوم به پیروزی هستیم و با پیروزی اتفاقات خوبی برای ما در جدول رخ می‌دهد. باید بازی به بازی پیش برویم. هدف نخست ما سه امتیاز این بازی است.
او ادامه داد: به دلیل اینکه سال گذشته با بنیادکار هم‌گروه بودیم، شناخت کاملی از این تیم داریم و به همین دلیل آنالیز خوبی از این تیم داشتیم.فکر می کنم بازی رفت ما در تاشکند دلیل خوبی باشد که بدانیم قدرت عبور از سد این رقیب تحت هر شرایطی را داریم.
حسینی در پایان راجع به محروم و مصدوم‌های ذوب‌آهن گفت: تیم ما محروم ندارد و تنها مصدوم ما قاسم حدادی‌فر است که امیدواریم این بازیکن هم در کوتاه ترین زمان ممکن به ما اضافه شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها