عیسی‌زاده: با کمالوند دیدار داشتم نه مذاکره!

کد خبر: 662695

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خبر مذاکره وی با فراز کمالوند را رد کرد و گفت: کمالوند دوست قدیمی من است و زمانی که او برای بازی با استقلال خوزستان به اهواز آمد، من به هتل آن‌ها رفتم و با او دیدار کردم و اصلا مذاکره‌ای در کار نبوده است.

خبرگزاری ایسنا: علی عیسی‌زاده، در خصوص عملکرد صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: به نظرم تیم روند خوبی داشته و نتایج خوبی هم کسب کرده است. از ابتدای فصل هم هدف‌مان ماندن در لیگ برتر بود که به هدفی که مدنظر بود، رسیدیم.
وی ادامه داد: باتوجه به این‌که تیم سال اول حضورش در لیگ برتر بود و اسکلت آن لیگ یکی بود، تمام تلاش‌مان را کردیم تا تیم در لیگ برتر بماند که خدا را شکر به همین صورت هم شد. پس باید بگویم که از روند راضی بودم چرا که امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم بسیار سخت است و خدا را شکر ما توانستیم در نیم‌فصل دوم آن امتیازاتی که باید می‌گرفتیم را کسب کنیم و در لیگ بمانیم. به نظرم امسال توانسته‌ایم روند ثابتی داشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه درخصوص دیدار این تیم در داربی خوزستان برابر فولاد، عنوان کرد: به نظر من بازی جالبی نبود و شاید یکسری از بازیکنان ما حالت بی‌انگیزگی داشتند. ما پیش از بازی نیز بازیکنان را شارژ مالی کرده بودیم و تاکنون هم 65 درصد از مبلغ قرارداد آن‌ها را پرداخت کرده‌ایم و مابقی آن نیز پس از اتمام لیگ پرداخت خواهد شد.
وی همچنین در خصوص این‌که گفته می‌شد وی با فراز کمالوند برای فصل آینده مذاکره داشته است، گفت: این موضوع درست نیست. کمالوند دوست قدیمی من است و زمانی که ما به تبریز هم رفتیم. او به دیدن من آمد و وقتی هم که او برای بازی با استقلال خوزستان به اهواز آمد، من هم به هتل آن‌ها رفتم و او را دیدم که این دیدن جهت بازدید بوده نه مذاکره. با این شرایط ما جرات نمی‌کنیم حتی با کسی هم سلام کنیم!
عیسی‌زاده درباره ادامه همکاری با فیروز کریمی هم خاطرنشان‌کرد: در خصوص تمام مسایل باشگاه باید اجازه دهید که لیگ به پایان برسد تا وضعیت مشخص شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها