قائمشهری‌ها جشن رشتی‌ها را خراب می‌کنند؟

کد خبر: 662716

امروز در آخرین بازی لیگ دسته اول دو تیم پرطرفدار شمال ایران یکی از حساس ترین دوئل های خود در این سال ها را برگزار خواهند کرد.

ورزش سه: هفته پایانی رقابت های دسته اول امروز در حالی برگزار می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها دو تیم پرطرفدار شمال ایران سپیدرود و نساجی در شرایط کاملا متفاوت مقابل هم صف آرایی می کنند. جدالی که می تواند برای رشتی ها روزی رویایی را رقم بزند و با جشن صعود آنها به لیگ برتر توام شود.
سپیدرود که با 58 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد امروز برای رسیدن به لیگ برتر تنها به برد مقابل حریف قائمشهری خود در ال کلاسیکوی شمال نیاز دارد تا در کمتر از دو فصل از دسته دوم به لیگ برتر برسد. علی نظرمحمدی و شاگردانش با وجود تمام مشکلات مالی که با آن دست و پنجه نرم می کردند روند با ثباتی در پیش گرفته و موفق شدند برخلاف انتظارات یکی از مدعیان اصلی صعود باشند و امروز تنها برای برد به مصاف نساجی بروند.
اما رشتی ها امروز کار آسانی پیش رو نخواهند داشت چون نساجی با وجود این که مصاف با سپیدرود جنبه تشریفاتی دارد با تمام قوا به میدان خواهد رفت تا در این بازی حیثیتی نمایش جوانمردانه ای در هفته پایانی ارائه دهد. قائمشهری ها با در اختیار داشتن یکی از زوج های مرگبار خط حمله این فصل رقابت ها می توانند جشن امروز رشتی ها را خراب کنند. زوجی متشکل از عباس زاده آقای گل رقابت ها و امین منوچهری مهاجم کهنه کار و گلزن که توانایی عبور از سد هر ساختار تدافعی را دارد.
بدون شک امروز همه نگاه ها به مصاف دو تیم پرطرفدار شمال ایران دوخته خواهد شد جایی که رشتی ها برای رسیدن به لیگ برتر و شادی و پایکوبی بی تابی می کنند و قائمشهری ها نیز به فکر حسن ختامی خوب و صعود چند پله ای در جدول برای تک رقمی شدن هستند. تیمی که گفته می شود برای فصل آینده با سونامی بزرگی روی نیمکت، کادر مدیریت و همچنین بازیکنان روبرو خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها