توران در لیست بازیکنان مازاد بارسا

کد خبر: 663926

گروهی از رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کرده‌اند که هافبک تیم ملی این کشور آردا توران، فصل آینده احتمالاً دیگر در بارسلونا نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آس، احتمال جدا شدن آردا توران از بارسلونا قوت گرفته است چرا که گروهی از رسانه‌های ترکیه‌ای مدعی شده‌اند که بازیکن سابق اتلتیکو مادرید دیگر در برنامه‌های آبی‌و‌اناری‌ها جایی ندارد و این باشگاه آماده است پیشنهاداتی که برای خرید او صورت می‌گیرد، را ارزیابی کند.
مدتی است که رسانه‌های اسپانیایی درباره تلاش بارسلونا برای خرید بازیکنانی مانند تئو هرناندس، هکتور بیرین، فیلیپه کوتینیو یا مارکو وراتی برای تقویت ترکیبش در فصل آینده گمانه‌زنی می‌کنند و اکثر آنها گزارش کرده‌اند که برنامه باشگاه پایین آوردن میانگی سنی تیم است. به این ترتیب انتظار می‌رود که آردا توران و ژرمی متئو در فهرست بازیکنان مازاد تیم قرار بگیرند.
کاپیتان 30 ساله تیم ملی ترکیه گفته است که حتی در پایان قرارداد فعلی‌اش با بارسلونا (سال 2020) هم می‌خواهد به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد اما ظاهراً بارسلونا نمی‌خواهد تا آن زمان به همکاری‌اش به او ادامه دهد و باید انتظار فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال را داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها