چینی‌ها پارما را هم می‌خرند

کد خبر: 669038

پس از دو تیم شهر میلان، سرمایه‌گذاران چینی سومین تیم خود را هم در کالچو خواهند خرید.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پارما هم به فهرست اموال و دارایی‌های چینی‌ها در فوتبال ایتالیا اضافه خواهد شد و گفته می‌شود که قرار است که آنها اسطوره آرژانتینی این باشگاه، هرنان کرسپو را به عنوان نایب رئیس باشگاه استخدام کنند.
پارما پس از ورشکسته شدن در سال 2015 و سقوط به دسته چهارم فوتبال ایتالیا اکنون به پلی‌آف سری B راه پیدا کرده است تا به حرکت خود برای بازگشت به سطح اول کالچو ادامه دهد.
طبق آخرین گزارش‌ها، جیانگ لیژانگ در مرحله اول 40 درصد از سهام باشگاه پارما را می‌خرد و در ادامه 60 درصد مابقی را هم خواهد خرید. این باشگاه پس از ورشکستگی، توسط تاجران محلی به نام‌های گیدو باریلا، پائولو پیتزاروتی و جامپائولو دالارا که چند سرمایه‌گذار کوچک دیگر هم به آنها ملحق شدند، احیا شد.
اکنون اما قرار است سهام باشگاه پارما به جیانگ لیژانگ انتقال داده شود، کسی که مدیر آژانس بازاریابی دسپورت است، شرکتی که باشگاه گرانادای اسپانیا را خریده و در حال مذاکره برای خرید سهام باشگاه کریستال پالاس انگلیس نیز هست.
به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و نشریه گاتزتا دلواسپورت، با انتقال مالکیت باشگاه پارما به چینی‌ها، آنها هرنان کرسپو، مهاجم آرژانتینی سابق این تیم را به عنوان نایب رئیس باشگاه استخدام می‌کنند.
کرسپو دو دوره (از 1996 تا 2000 و از 2010 تا 2012) در پارما توپ می‌زد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها