شاه‌علیدوست: آرزو دارم دوباره با او کار کنم

کد خبر: 669551

هافبک تیم فوتبال سایپا در شانزدهمین دوره لیگ برتر تأکید کرد که این تیم در فصل آینده می‌تواند با علی دایی به موفقیت برسد.

خبرگزاری تسنیم: روزبه شاه‌علیدوست در مورد انتخاب علی دایی به‌عنوان سرمربی جدید سایپا گفت: من خاطرات خوبی از کار کردن با علی دایی دارم. او اولین نفری بود که در لیگ برتر به من بازی داد. یک سال بعد از آنکه سایپا قهرمان شد در سومین هفته از لیگ برتر با تشخیص دایی مقابل پاس همدان به میدان رفتم. من همیشه گفتم که فوتبالم را مدیون او هستم.
وی در ادامه افزود: من یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارم و امیدوارم که بتوانم زیر نظر دایی بازی کنم. در این چند سال همیشه آرزو داشتم که دوباره با این مربی کار کنم، اما قسمت نمی‌شد. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا دوباره شاگرد دایی باشم.
هافبک تیم فوتبال سایپا در خاتمه تصریح کرد: برای تیم ما که تماشاگر ندارد، وجود یک مربی مثل علی دایی بسیار مهم است. او در مربیگری حرارت و کاریزمای بالایی دارد و همیشه انگیزه بازیکنانش را بالا می‌برد. شما دیدید که نفت تهران امسال چه کمبودهایی داشت، ولی همه بازیکنان این تیم به‌خاطر علی دایی جنگیدند و قهرمان جام حذفی شدند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها